fiddealskareric

Alla inlägg under september 2011

Av Fideli Wall - 24 september 2011 17:10

Hej alla läsare. Jag har en fråga till er:

Ska ni gå på nån konsert i jul det ska jag.

Här har ni tiderna:

7 Dec - Trollhättan, Arena Älvhögsborg

8 Dec - Varberg , Sparbankshallen

9 - 10 Dec - Halmstad , Halmstad Arena

14 Dec - Borås , Borås Hallen

15 Dec - Lidköping , Sparbanken Lidköping Arena

16 Dec - Kristinehamn , Kristinehamn Arena

17 Dec - Örebro , Conventum.

              Pörfekt=)

PUSS//Fideli

Av Fideli Wall - 21 september 2011 17:34

Hej tänkte att ni kanske ville se lite videosar på Eric<3

Så här kommer några:Bara för rolig!!! HahaDen här okså.

Av Fideli Wall - 20 september 2011 16:53

Hej alla söta läsare !!! Eric<3 och Molly<3 har kommit hem från Spanien hoppas att dom har:

  • Ätit gott.
  • Sovit gott.
  • Haft KUL riktigt KUL.
  • Inte bråkat (inte för att jag tror det men men).
  • Badat mycket.
  • Solat mycket.
  • Att flygresan dit och hem gick bra.

  Kolla vad jag hittade bland smileysarna Molly<3 och Eric<3. HAHA.



Okej. Dåliga grejer som hänt.

Massor av skvallertidnigar skriver konstiga saker om Eric<3 och Molly<3. Att dem flytt från landet till Solkusten och att dem blivit hotade.

Hallå?? FÖRSÖK komma på en bra story någon gång. Om Eric<3 flydde till Solkusten så skulle han inte uppträda i Svergie. Då skulle vi alla bli ledsna, eller hur??


    

Manboy Manboy en vanlig låt men det är ju han som sjunger  då är den inte så vanlig längre.

PUSS//Fideli

Fel

Av Fideli Wall - 16 september 2011 17:02

NU BLEV DET LITE FEL DEN BILDEN SOM VAR NM:4 VAR FEL DET ÄR BLID NM:3. MEN ALLT VEKAR GÅ FEL FÖR MIG IDAG!!! JAG BER OM URSÄKT FÖR ATT JAG SKRIVER MED STORA BOKSTÄVER DET ÄR NÅT fel men ååååååååååååå nu går det igen.

Av Fideli Wall - 16 september 2011 16:46

Hej alla söta läsare ni vet nog att Eric<3 är i Spanien och vi hoppas att han/dom har det bra där. Men ielafall det jag ville säga var att här kommer några bilder på Molly<3 mest då men men hon är söt hon med.:-)         Okej okej det var bara Molly men det var ju kul att Erics<3 fot var med på bild nr:4. HAHA. Den här sista bilden är Eric och Mollys utsikt från deras hotellrum.

Ha det bra läsare och Eric and Molly<3<3<3<<3<3

Av Fideli Wall - 14 september 2011 21:34

Hej tänkte bara säga att Eric och Molly är i Spanien i 6 dagar nu.

Ha det bra där=P

Kram//Fideli

P.S Så här ser Eric saade och Molly sanden ut på kinesiska:

eric saade<3 molly sanden

Av Fideli Wall - 14 september 2011 21:30

Tja jag tänkte bara säga att bilden som är bakom här det är Erics<3 syrra Lina och Eric när han var as gullig och as liten. Så söt.  

Av Fideli Wall - 14 september 2011 21:03

Hej igen jo jag tänkte att ni kanske vill se lite mer Eric<3saade på bilder. Så här kommer han:                   Oj nämen där kom jag på en bild. Nää jag bara skojja du ska få behålla din Eric för att ni är så FINA ihop ett varsit<3 till er båda.                      Kram//Fideli 

Presentation


Hej på dej, Jag heter Fideli och är 13 år. Jag är GALEN i tvillingarna Jedward.

Jag har en dröm som många andra om att bli artist/sångerska, och jag ska försöka följa min dröm. Musiken är alltså en väldigt stor del i mitt liv!
Kram

Fråga mig

24 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards