fiddealskareric

Alla inlägg under november 2011

Av Fideli Wall - 30 november 2011 21:27

DEN ÄR HÄR DEN ÄR HÄR DEN ÄR HÄR DEN ÄR HÄR DEN ÄE HÄR DEN ÄR HÄR DEN ÄR HÄR DEN ÄR HÄR DEN ÄR HÄR DEN ÄR HÄR DEN ÄR HÄR DEN ÄR HÄR DEN ÄR HÄR SKIVAN ÄR HÄR DEN ÄR HÄR SAADE VOL.2

DEN ÄR SÅ KLART REDAN HEMMA HOS MIG FÄRDIG LYSSNAD FAST DEN SKA BLI MYCKET MER FÄRDIG LYSSNAD!!!


P.S Jag har fått glasögon. =P

Av Fideli Wall - 29 november 2011 20:23

Nu känner jag mig lite tråkig för att jag bara skriver några ord men men!

GO NATT!!!;-)

Av Fideli Wall - 27 november 2011 17:26

vtet ni jag har gjort om mitt rum idag det blev ganska snyggt tycker jag ielafall.


Ni som är så jätte ass nyfikna som jag på Erics<3 nya skiva så kan ni förhands lyssna på spotify på nåra låtar.

P.S DOM E ASS BRA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!;)

Av Fideli Wall - 27 november 2011 17:20

JAG HAR SETT DEN JAG HAR SETT DEN JAG HAR SETT DEN JAG HAR SETT DEN NYA TWILIGHT ASSSSS BRA VA DEN GUD VA BRA DEN VA FAST JAG E EN SÅN PERSON SOM INTE KAN SE BLOD DÅ SPYR JAG ( NÄSTAN)

MEN MEN. MEN  DET VAR  SÅ HÄR MYCKET BLOD MED I FILMEN SÅ HÄR MYCKET    I ----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------I   UCH VA ÄCKLIGT.



P.S Ja rekomenderar den.

Av Fideli Wall - 27 november 2011 17:16

NI MÅSTE SKOJJA TACKTACKTACKTACKTACKTACKTACKTACKTACKTACKTACKTACKTA
CKTACKTACKTACKTAKCTACK SNÄLLA NI JAG ÄLSKAR ER ALLIHOPPA JAG HAR HAFT HELA 74 LÄSARE DEN HÄR MÅNADEN GUD VAD JAG <3 ER!!!

TACK SNÄLLA DET BETYDER AS MYCKET FÖR MIG!

Av Fideli Wall - 24 november 2011 19:44

VILL NI VETA DET E SEX DAR TILLS NYA PLATTAN SLÄPPS JA VÄNTAR MED SPÄNNING...

Av Fideli Wall - 19 november 2011 17:56

ok nu så ska ni få se en ny kusin men dom tre andra har ni nog sett:


       Love och Rufus Titus occ Teddy som e tre år.

Av Fideli Wall - 19 november 2011 13:42

Nu tänkte jag lägga ut lite bilder på mina kusiner som e bröder den ena heter Love och är 5 år och den andra heter Rufus och fyller 3 snart i novemberhär kommer lite bilder.


    Gillar värkligen dom här bilderna på den första är det Rufus och på den andra så är det båda bröderna. Vo hade inte så många bilder inlagt på datorn men på pappas mobil har vi och om jag kommer åt dom så kan jag lägga upp mera.

Presentation


Hej på dej, Jag heter Fideli och är 13 år. Jag är GALEN i tvillingarna Jedward.

Jag har en dröm som många andra om att bli artist/sångerska, och jag ska försöka följa min dröm. Musiken är alltså en väldigt stor del i mitt liv!
Kram

Fråga mig

24 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30
<<< November 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards