fiddealskareric

Alla inlägg under december 2011

Av Fideli Wall - 31 december 2011 21:07

Ha rbytt designe (hoppas det stavas så=P)  för att det är 2012 om 3 timmar! Jag har sagt det en gång och ja säger det igen!


GOTT NYTT ÅR!

Av Fideli Wall - 31 december 2011 16:08

GRÅTT NYTT HÅR

haHAHA! vA SKA NI GÖRA!

VI SKA HA GÄSTER OCH ÄTA LITE GO MAT OCH SÅ KANSKE JAG SKA SMÄLLA LITE PANGPANG OCKSÅ!

Av Fideli Wall - 28 december 2011 20:00

.. I saades fotspåt i Aldas lägenhet!

Måste kolla vidare  nu hejhej!

Av Fideli Wall - 27 december 2011 17:50

Nu är jag på hotllet oc kollar lite på i saades fotspår som går i tv3 play från den 26/12 till den 29/12.

Vi ska snart gå på bio den där stig-elmer story ska vi se!

HEJHEJ!



NEE VÄNTA VILCKEN DÅLIG BLOGGERSKA JA E JAG AR JU INTE SKRIVIT VART JAG ÄR PÅ FÖR HOTELL!

jAG ÄR I Stockolm och älsar på min syster Esmeralda!

Av Fideli Wall - 26 december 2011 22:53

... Kollade nyss i mina kommentarer och då var det en jätte fin fråga som jag faktiskt inte kan påstå att det var en fråga menmen GLAD blev jag ielafall!

Så här stod det:

- Du verkar faktiskt vara snäll!

TACK SNÄLLA DU SOM SKICKAT DEN KOMMERTAREN TILL MIG DET GLÄDJER MIG VERKLIGEN!

Av Fideli Wall - 26 december 2011 16:33

...gäster nu! när som hällst av Ronjas familj!

Vi ska spela lite wii, äta gott och kolla på bilder och filmer från Eric<3 saade konserten i sommras och julkonserten och lite bilder från när vi har varit typ i Thiland och Oman och lite till!

p.s Ni vet att ni kan komma med fler tips!!! oki tack och ajö=)

Av Fideli Wall - 25 december 2011 18:54

Jag tog precis upp det där om bullhjälpen för mamma och pappa men det  blev ett kanske.

Nu kanske ni undrar vad rubriken betyder jo så här är det jag tog ju just nyss upp det där med bullhjälpen och mamma tyckte inte det och till det bästa nåra sekuder efter att mamma sagt det så sa pappa:

- Men kom på nåt annat att göra!

Fideli - Va vad som helst!

Pappa - Njae ja vet inte.

Fideli - Okej!

( Och så gick jag där ifrån)

Men jag vet inte vad jag kanske hermar Milla-cooligen (som jag nu kallar henne) om jag bakar nåt.

Har ni nåt tips var man kan va och vad man ska göra?

Och det är där jag har fått " MEN VAD?...!" Ifrån. Skulle bli glad om ni kom med nåt klokt tips som ni brukar göra!

TACK!!!

P.S Ska jag göra en blogg isåfall?

PUSS //Fideli


Av Fideli Wall - 25 december 2011 16:52

Hej allihopa sen jag kollade på svenska-hjältar galan så har jag alltid tänkt på en tjej som är skit cool inte bara det hon är en riktig HJÄLTE på att baka och sälja bullar! Milla martin heter hon om jag inte har fel!


Här är hon hon är bara nio år och är en skitcool tjej!

Jag rekomenderar att gå in på hennes blogg på "bullhjalpen.blogg.se" jag själv funderar på att bli en bullhjälpare nån som tänker likadannt?

Så här har hon skrivit i länken på hennes blogg som heter    "Hur blir man en bullhjälpare":


  1. Prata med vuxna och fråga om dom vill hjälpa till. Dom kan göra STOR skillnad.
  2. Gå in i en mat affär och be om att få prata med chefen av mataffärn och fråga om du får sälja bullar utanför affärn , alla Pengar går till barnen i Afrika ( be vuxen vara med).
  3. Bestäm dag och tid helst på en solig dag.
  4. Bestäm om du vill baka bullarna själv eller köpa dom av affärn (jag frågade chefen och han sa att jag fick köpa dom JÄTTE billigt!)
  5. Gör iordnig bord och stolar. Skriv skyltar. T.E.X " Bullhjälpen- för Afrikas svältande barn", och " sponsras av ICA", "En bulle 10 kronor"
  6. Åk dit och sälj MASSOR av bullar. Ta med vuxna som kan ta hand om pengarna.
  7. Sänk alla pengar som blir över till Radiohjälpen på plusgiro 901950-6. Märk betallnigen "Bullhjälpen"

LYCKA TILL!! skriv hjärna på bloggen hur det går.

Presentation


Hej på dej, Jag heter Fideli och är 13 år. Jag är GALEN i tvillingarna Jedward.

Jag har en dröm som många andra om att bli artist/sångerska, och jag ska försöka följa min dröm. Musiken är alltså en väldigt stor del i mitt liv!
Kram

Fråga mig

24 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10 11
12
13
14
15 16 17
18
19
20
21
22
23 24 25
26 27 28
29
30
31
<<< December 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards