fiddealskareric

Alla inlägg under januari 2012

Av Fideli Wall - 26 januari 2012 20:55

ska jag och min syster på en Jedward konsert och då kanske jag inte kan skriva imorrn, och jag ska på min kusin Teddys kalas också.

KUL DAG!


Bilden kan se lite konstig ut men det är inte ett dugg konstigt med den!-) HAHAHAHAHAHAHAAA  

Av Fideli Wall - 26 januari 2012 20:35

i efterskott min alldeless egna bästa syster Esmeralda 17 bast.


Det här var när hon slutade 9:an


Ja juste jag glömmde ju nästan det är Alda som sjunger!-)

Av Fideli Wall - 25 januari 2012 20:28

Ja gud ja Shit wow vad tiden har gått fort men bloggplatsen har inte funkat för mig ett tag. Och sen så har jag SÅ OTROLIGT mycket att göra inför skolan och så ska vi ha ett SKIT prov om nåra veckor! BLÄ! HAHAHA näe va negativ ja är EHH från nåt negativt till nåt annat BRA.

Gud ja vad har jag gjort under veckorna medans jag inte har bloggat:

Sjungit

dansat

börjat på dans

lyssnat på Eric<3

lyssnat på Molly<3

lyssnat på Jedward

gymat hemma! (hahahaha)

vart med kompisar.

gjort om lite i mitt rum.

vart DEPPIG!

vart glad. ( MYCKET)

Gått i FolkasboPISSskolan.

kollat på enmassa andras bloggar.

skrivit massa planerigar.

skrivit massa texter.

spelat instrument.

vart ute

vart inne! (HAHAHA)

Min syster har fyllt år!

vart på kör!

tränat på en musikal!

M. MYCKET. M


Just nu så ska jagträna på glosorna och kolla på en film tror det blir min favvo "Juno"


Aja MÅSTE GÅ NU.

HEJHEJ=)=P=(=/  

Av Fideli Wall - 13 januari 2012 20:47

Håller jag på med att:

1) Skriva en låt.

2) Käkar godis. (MUMS)


Jag har inte så mycket att skriva om eftersom att dom har gjorrt slut;_(

Men ska försöka skriva lite imorrn Så Hej d....

NEE VÄNTA NU KOM JAG PÅ  idag i skolan så håller vi på med en självbiografi en sån bok som Zlatan har gjort nyligen.. JAA DET VAR ALLT.

HEJDÅ!

PUSS // Fideli

Av Fideli Wall - 12 januari 2012 17:47

Håller jag på med att:

1) Lirar gura.

2) Städar.

3) Lyssnar på musik.

4) Bloggar<3

5) Kollar på andras bloggar Tex.

konstigalilian.blogg.se

bsnort.bloggplatsen.se

ellenworld.blogg.se

mollysanden.veckorevyn.se

M. MYCKET. M


Vet ni vad:

VI I KLASSEN SKA SPELA IN EN LÅT I SKOLANS STUDIO!

Jag tycker att det ska bli JÄTTE spännande!

Man kunde spela:

Bas.

trummor.

synt.

sjunga.

munspel.

gitarr.

m.m


Nästan alla vill spela trummor eller bas och jag vill såklart sjunga för det tycker jag är JÄTTE KUL.

AJA HEJ DÅ!

//Fideli

Av Fideli Wall - 11 januari 2012 20:18

För DÅLIG uppdaterig det var dumt av mig...

Jag tänker göra ett moster- inlägg som handlar om min moster Lilian.

Ok HEYHEY

Av Fideli Wall - 9 januari 2012 19:31

Imorrn så börjar skolan och idag så har jag och Lisa varit  på badhus!

alltså jag har inte så mycket att skriva men ni får klara er tills imorrn!

NEE VÄNTA JAG GLÖMMDE ATT SKRIVA EN SAK TILL FÖRRA INLÄGGET:

Jo så här ädet ju att Eric och Molly har gjort slut MEN VET NI VAD DET BÄSTA ÄR:

(Det ska stå:)

Jag ÄLSKAR dom ändå !

Där var det!

Hej hej!


Av Fideli Wall - 9 januari 2012 19:08

Känner mig en ANING TASKIG nu men...


 

Dom har gjort slut=(  

Presentation


Hej på dej, Jag heter Fideli och är 13 år. Jag är GALEN i tvillingarna Jedward.

Jag har en dröm som många andra om att bli artist/sångerska, och jag ska försöka följa min dröm. Musiken är alltså en väldigt stor del i mitt liv!
Kram

Fråga mig

24 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3 4 5 6 7
8
9
10
11 12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards