fiddealskareric

Direktlänk till inlägg 28 februari 2012

NI FATTAR NOG INTE HUR MYCKET JAG ÄLSKAR HENNE!

Av Fideli Wall - 28 februari 2012 17:16

JO SÅ ÄR DET JAG ÄLSKAR VÄRKLIGEN HENNE OCH DENNA "HENNE" ÄR INGEN MINDRE ÄN MIN ÄLSKADE MOSTER LILIAN!

Lilian är 22 år och är/jobbar som au pair och hon ska vara där i ett år (hoppas att hon kommer hem efter ett år) SNÄLLA SÄG ATT DU KOMMER HEM EFTER DET HÄR JOBBIGA ÅRET UTAN DIG!

 < --- Här är hon!

Jag fattar liksom inte HUR mycket hon har gjort för och med mig!

HON ÄR BARA BÄST! INGEN  PROTEST!

Hon och jag har gjort massor tillsammans och det här är några av dom:

1) Vi åkte till Thiland tillsammans!

2) Vi åkte till mammas och pappas kompisar Kerstin o Mats!

3) Vi hade matkrig tills min andra moster Louise blev förbannad! HAHAHAA!

4) Vi tog min anslagstavla och tog papper och satte på och skrev "TERVE" (som är Hej på finska) STORT på pappret! Och vi gick ner och protesterade mot Louise för att vi inte fick ha matkrig! HAHAHAHHAHAHAHAHAHAAAAA!

5) Hon var barnvakt åt oss när mamma och pappa var i Cypern!

6) Vi hade en bakdag!


Alså jag och Lilian har gjort MYCKET MYCKET MERA!

Aja jag vet faktiskt inte hur MYCKET jag saknar henne! JÄVLIGT MYCKET SNÄLLA KOM HEM!=)

JAG TROR JAG DÖR AV SAKNAD! Okej det där var lite överdrivet men!

SAKNAR DIG LILIAN!

HEJ DÅ!


 
 
bsnort

bsnort

28 februari 2012 20:08

Hon kommer snart hem!
Nu kanske jag låter jobbig, men ändå.
Har inte träffat Lilian så många gånger men hon verkar helt amazing.

http://bsnort.bloggplatsen.se

Fideli Wall

29 februari 2012 11:07

Va snäll du är mot henne och mig för den delen!
Pusspåre!
IMISSYOU!

 
Lilian

Lilian

28 februari 2012 20:44

Nu gråter jag! Älskade Fiffi! Nu gjorde du mig rörd!!!
DU vet att jag älskar dig och du vet att det är mindre än ett halvt år kvar tills vi ses nu! JAG ÄLSKAR DIG! Nu Då Alltid! <3 /M. Lill

http://konstigalilian.blogg.se

Fideli Wall

29 februari 2012 11:06

JAG VET INTE VAD JAG SKA SÄGA!
VA GULLIG DU ÄR SOM GÖR ETT INLÄGG SÅ DÄR OM MIG!
I

 
Lollo

Lollo

28 februari 2012 23:37

Vilket fint inlägg Fideli!
Jag älskar också Lilian Såååå Mycket!
Å så Älskar jag Dig min fina underbara Fideli!
PussPuss

http://www.lilalollo.blogg.se

Fideli Wall

29 februari 2012 11:04

TACK!
JA MÄ!
JA ÄLSKAR DIG MÄ MIN UNDERBARA LOLLO!
PUSSPÅRE!

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Fideli Wall - 10 augusti 2013 23:34


Japp jag byter faktiskt blogg!! Jag tycker det känns lite sådär varje gång man loggar in på Fidde Älskar Eric (Saade) när jag inte ens gör det! Haha!! Så nu har jag bytt blogg till Fideliwall.bloggplatsen.se Jag hoppas att ni kommer följa mig där ...

Av Fideli Wall - 9 augusti 2013 20:22

Nu tänkte jag berätta lite om mitt ställe som jag älskar så mycket och kommer behöva stå ut (?) med i ja jag vet inte i hur många år nu frammåt! Jo det är såhär att vi ska flytta från vårat hus i Hålan och flytta till en lägenhet i centrala Örebro!!...

Av Fideli Wall - 7 augusti 2013 02:25


Ja hej påer! Idaaaag så har jag typ städat, städat, plockat undan och ja kan ni gissa?. . . Städat! Haha Jag har inprinsip (Hur stavas det egentligen) gjort det hela dagen, och sen nu på kvällen så låg jag och mamma och fantiserade om hur man kunde...

Presentation


Hej på dej, Jag heter Fideli och är 13 år. Jag är GALEN i tvillingarna Jedward.

Jag har en dröm som många andra om att bli artist/sångerska, och jag ska försöka följa min dröm. Musiken är alltså en väldigt stor del i mitt liv!
Kram

Fråga mig

24 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15 16
17
18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
<<< Februari 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards