fiddealskareric

Alla inlägg under mars 2012

Av Fideli Wall - 31 mars 2012 16:07

Tjenahallåhej alla där vi datorerna eller mobilerna ja eller vad ni sitter vid!

What´s up???

Ja gör inget just nu men jag ska göra lite mat snart!!!

Och efter det ska jag baka brownies! MUMS!!!

Och då ska ni bara veta vad vi  ska käka för mat!!! JO:::

POTATIS OCH FISKBULLAR!!!

HAHAHAAA!!!

Vi passar på att äta det när inte pappa är hemma!!!

Han är i Holland med nåra vänner ja eller snarare kusiner!!! För er som undrade alltså!!!


Nu är jag frisk...are iallafall  men den "sjukdomen" jag har kallas "Mekoplasma" (Vet inte hur det stavas men det förkortas "MP" det vet jag iallafall!!!)

Jag har ränsat ut ur min garderob och jag kan säga såhär:::

JAG HAR INGET KVAR!!!

Eller okej jjo det har jag men inte så mycket!!!

På måndag åker jag till min KÄRA kompis Bsnort!!! Somsagt hon har en blogg som heter:::
bsnort.bloggplatsen.se

Hon skulle bli SÅÅÅÅÅ GLAD om ni gick in på den!!!

Måste börja med maten nu!!!

HEJDÅÅÅ!!!

   


Av Fideli Wall - 17 mars 2012 16:31

Hej ! jag jag har inte bloggat på länge men jag har varit så sjuk:^(Jag har tängt massor på bloggen och så har jag tängt så här, Nu går jag in på bloggen och bloggar! Okej Fidde nu har du värsta chansen! Men när jag väl ska resa mig upp ur sängen så orkar jag inte gå:^(Nuligger jag i sängen och är dyng försyld! Shit vad jag vill ha en katt!Det var så kul för att häromnatten när mamma kom in i mitt rum så sov jag som en stock(och jag kan va så konstig att jag går och pratar i sömnen:^))Så att när hon kom in så hade jag tydligen satt mig upp och haft öppna ögon och sagt:"Jag vill ha en katt" Och lagt mig ner igen! HAHAHAHAHAAAA!!!Och dan efter så var det SÅ underligt för vid frukosten så sa jag till mamma och pappa:"Jag vill ha en katt"Azzo det är ju skit KONSTIGT! Nee nu måste jag vila!Föresten vi har haft ett geo-prov i skolan och jag undrar hur det gick för mig???HEJHEJ!!!:^):~)=:):-()

Presentation


Hej på dej, Jag heter Fideli och är 13 år. Jag är GALEN i tvillingarna Jedward.

Jag har en dröm som många andra om att bli artist/sångerska, och jag ska försöka följa min dröm. Musiken är alltså en väldigt stor del i mitt liv!
Kram

Fråga mig

24 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards