fiddealskareric

Alla inlägg under april 2012

Av Fideli Wall - 21 april 2012 13:16

YEAH 12 BAST TODAY!!!

I LOVE YOU GYES!!!

KISSES AND LOVES //12 ÅRIGA Fideli!

<3<3<3<333

Av Fideli Wall - 19 april 2012 13:08

Vart har hela veckan tagit vägen egentligen?

Jag har ju varit i sängen, ja nästan hela veckan! DET ÄR PISS!

För er som ville veta! 

På  Lördag fyller jag år! JIPPIE!

jag har gjort ett till collage på jag önskar mig!

Yees nu MÅSTE JAG GÅ!!!

Hej då!

//Fideli;:) 

 

Av Fideli Wall - 14 april 2012 19:15

Ja gud ja vilket FINT OCH HÄRLIGT väder det är idag!

Nu är klockan snart 8 och det är 8 grader ute!!!

Men nu MÅSTE jag gå för vi ska äta tackos ute med hela familjen!!!

PUSSPÅER!

//Fideli

Av Fideli Wall - 13 april 2012 21:49

Jonatan som hon dansade med på "Let´s Dance!"

Och dom hade ju låten "Why i´m i cryning!" Med också!

Camilla läckberg (<--- Vet inte hur det stavas!!!) Dansade ju med den låten!!!

Och förlåt nu men dom var INTE INTE INTE BRA PÅ ATT GÖRA EN COVER PÅ DEN!!!

FÖR ATT MOLLY ÄR BÄST INGEN PROTEST!!!

PUSSPÅER!!!

//Fideli

Av Fideli Wall - 13 april 2012 21:39

TOG MIG PÅ HANDEN!!!

Alltså Eric<3!

Jag är helllt hysterisk!!!

Och har vart hela LÅNGA dagen!

Men han hoppade liksom till våran sida av scenen där jag stod!!!

Och jag trodde att han skulle ta på allas händer som stod på min sida!

MEN nae nae han hoppade till mig och så fick jag ögonkontakt med honnom och ni vet hans SÖÖTA BRUUNA ÖGON!!!

Och sen så sträckte jag upp min högra hand och så kollade vi på varann och så tog han min hand och nickade!!!

Jag vet faktiskt inte varför han nickade men det har han säkert nån bra förklaring på!!!

HAHA VILCKET KOMPLICERAT INLÄGG!!!

Hoppas ni föstår!!!

Men om ni inte gör det så får ni fråga!!!

PUSSPÅER!!!

//Fideli

Av Fideli Wall - 11 april 2012 15:16

TAckat nej till JULIAS CAMP=(

Och det är sant=.(

Men vi ska nog göra nåt annat för pengarna   WEEHOO!!!

Men nu ska jag äta pannkaka och sen kommer min barndoms-kompis Ellna ( Men hon är ju såklart min kompis nu också men vi har varit kompisar JÄTTE länge)

HEJDÅ!!!  

Av Fideli Wall - 11 april 2012 15:14

  

YEAH!!!

Presentation


Hej på dej, Jag heter Fideli och är 13 år. Jag är GALEN i tvillingarna Jedward.

Jag har en dröm som många andra om att bli artist/sångerska, och jag ska försöka följa min dröm. Musiken är alltså en väldigt stor del i mitt liv!
Kram

Fråga mig

24 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4 5 6 7 8
9
10
11
12
13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards