fiddealskareric

Alla inlägg under maj 2012

Av Fideli Wall - 29 maj 2012 20:13

Jaa det var det!

Men jag har inte så mycket tid att skriva så mycket längre så jag tror att det är bäst för mig att

....... LÄGGA NER BLOGGEN!


Nee jag skojjade bara självklart så ska jag inte lägga ner, men ta en paus från den ett tag!

Jag vat inte hur läge eller så men jag vet att jag måste göra det!

MEN jag finns på "Twitter"!

Och där heter jag "fideliwall"

Och om man ska ha hela sökordet så blir det:

www.twitter.com/fideliwall

Aja PUSSPÅER så ses vi snart igen... Hoppas jag!


Bjuder på en bild som jag tog igår efter joggingturen!

Och här är en bild på mig klass fötter! ÄLSKAR DEN!

Cool va? Haha!

Vilken sko/fot tycker ni är COOLAST?

Tjobre!

//Fideli 

   


Av Fideli Wall - 21 maj 2012 15:21

MOLLYS LÅTAR FINNS PÅ SPOTIFY!!!

Gud vad lycklig jag är nu jag har väntat SÅÅÅÅ länge på att den ska släppas!!!!!!!!!

OCH NU ÄNKLIGEN!!!

Jag ska springa spåret just nu så får vi se om jag loggar in snart igen!!!!!!

Hur är det med er då?

Vad har ni för planer för dagen då?!

PUSSPÅER! //Fideli

Av Fideli Wall - 18 maj 2012 14:06

Da bar det hem da! Efter denna langa och SAAAA harliga tid sa ... AKER VI HEM!

Fast det ska bli SAAAAA kul att aka hem till alla kompisar... Och till ett tangentbord som har AA och O!

Men nu ska vi bara checka ut och ga over till kopcentret medans vi vantar pa att varat flyg ska ga till Wien och dar efter ska det fran Wien ga till Sverige<3!!!

 En liten sammanfattning om vad som har hant!

             !



PUSSPAER!

//Fideli             

Av Fideli Wall - 14 maj 2012 09:12

Heej nu kanske ni undrar varfor jag  inte skrev ett o med 2 prickar over pa rubriken men det ar for att dom inte har det har i Dubai!

och da skulle det bli ett fult ord ocksa! Haha!

Jag och pappa ska ga till det dar kopcentret mitt over gatan och ja, naturligtvis gora nanting men bara ha det mysigt och njuta av att vi ar har!

Och nu sa sager pappa att vi ska ga sa SHAMALACKALAMALA!!!

Hahaha! //Fideli!

Av Fideli Wall - 13 maj 2012 22:04

YEAH NU AR JAG HAR!

Jag skrev ett inlagg om att jag skulle aka hit och att jag inte kunde blogga och sa dar!

Men det skickades inte ivag!

MEN TILL DET BASTA! JAG KUNDE SKIVA ETT INLAGG!!!!

Dock utan AAO!

HAHA KUUL!

Hoppas ni forstar anda!

Haha!

Ehhm men vi har det bra har i ungefar 40 grader!

Hur manga grader har ni dar hemma?

Vi har ONLY sol!:)

Det ar kul att vi har varsta kopcentret MITT over gatan ocksa!

SOFT! (Hhihi!)

Vi har tagit ganska manga bilder under resan nu och sa far vi se om jag forstar hur man laddar upp bilder fran mobilkameran!:)

Gud vad jag SAKNAR mina kompisar Alice och Bsnort!:(

Vi har SUPER kul tillsammans nar vi ar med varann!

Om ni ser detta sa vill jag bara saga att:

ni betyder MASSOR for mej!:D I LOVE YOU GYES!

Jag maste ga nu men jag kommer ju hem pa fredag!

sa jag ska forsoka blogga pa lordag eller sondag!:)))

PUSSPAER!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
!!!!!!!!!!!!!

//Fideli!

Av Fideli Wall - 1 maj 2012 19:54

Men gud förlåt, för förra inlägget!

Det blev inte riktigt som jag hade tänkt mig! 

Aja men det var ju inte så viktigt det jag sa!

PUSSPÅER!

//Fideli 

Av Fideli Wall - 1 maj 2012 19:51


Haha snygg början!

 

Presentation


Hej på dej, Jag heter Fideli och är 13 år. Jag är GALEN i tvillingarna Jedward.

Jag har en dröm som många andra om att bli artist/sångerska, och jag ska försöka följa min dröm. Musiken är alltså en väldigt stor del i mitt liv!
Kram

Fråga mig

24 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards