fiddealskareric

Alla inlägg under juni 2012

Av Fideli Wall - 30 juni 2012 23:51

Haha hej jag har haft en helt UNDERBAR helg med bara familjen!Tänkte berätta lite!:)Fredag: Igår så åkte vi till Ullared, (Ahaha igen!) och jag kände att jag inte hade nåt där att göra för jag var där för ungefär 1,5 vecka sen!;)Men lite fick jag ju med mig!Tex. En svart t-shirt, svarta tights och en blå Pippi-tröja!Lördag: Idag så vaknade vi av att det luktade rök i grann-stugan och av att ett litet barn skriker!;'(HÄRLIGT! Men men det har ingen dött av!;) efter ett tag så började vi packa ut till bilen! Jag satte mig och kollade Twitter sålänge! Hehe! Efter att vi/dom hade packat ut så åkte vi till Gekås (igen) och käkade frukost! Och då såg vi nåra vi kände igen!Och sen var det dax att gå och kolla efter O-C! (Haha en förkortning på Ola-Conny!)Aja och sen gick vi osv!;) sen åkte vi till mammas moster och kusiner! Och våra syslingar Lovisa Ebba och Hampus!<3Min syster Alda är SKITDUKTIG på att sjunga (tycker jag och många andra!) ( kolla in hennes kanal på youtube! Aldawall sök på det!)Så jag lurade henne och tog med gitarren och sa bara att jag skulle spela på den men det var inte så! Jag tog med den bara för att hon skulle sjunga för oss alla idag men det gjorde hon inte!MEN VET NI VAD: JAG HAR 2 FAN! Mina syslingar Ebba och Lovisa jag och Alda hann inte ens gå innanför dörren innan dom kom med ett autograf block och bara:-KAN VI FÅ ERAN AUTOGRAF!och dom var SÅÅ lyckliga efter! Hehe!Jag och Alda spelade och sjöng nåra låtar för våra "fan" haha!TACK SNÄLLA NI FÖR EN UNDERBAR SKRATT-FULL HELG!:)Men nu är vi påväg hem från Ullared!JEDWARD IN MY HEART!<3<3<3PUSDPÅER OCH HAREBRA!!!//Fideli!

Av Fideli Wall - 28 juni 2012 21:27

Jag har gjort det jag har väntat på SÅÅÅÅ länge!

ÅKT TILL LISEBERG!!!!!!!!!

Och jag har åkt Balder, Kanonen OSV!

För den första gången som jag var där så kunde jag typ åka Sagoslottet och Kaninresan! (för att jag var för kort och inte vågade åka nått annat!)

Och jag är SUPER höjdrädd och vet ni vad:

JAG ÅKTE UPPSKJUTET OCH FRITT FALL!:o

På midsommar-afton så åkte vi dit!

Det var nog den (regnigaste!) ROLIGASTE midsommaren hitills!

FÖRLÅT KLARA MEN JAG VISSTE INTE OM NÅT!=:´(

Vad gjorde ni på midsommar-afton då?

Jag är kär! På RIKTIGT kär!<3

I den underbaraste EDWARD PETER ANTHONY KEVIN PATRICK GRIMES<3<3<3!!!

            <3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<<3<3<3<3<3<3<3<<3<3<3<3<<3<3<3<3<<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3

Så slutade jag mitt inlägg för den här gången!

PUSSPÅER OCH HAREFINT!!! //Fideli som är TOK kär i Edward Grimes!

Av Fideli Wall - 17 juni 2012 10:52

Nu har jag gjort den nya designen (<---- Stavningen har jag INGEN SOM HÄLLST ANING OM! )

Och så hoppas jag att ni kommer trivas på min blogg nurå!

PUSSPÅER!

//Fideli 

Av Fideli Wall - 13 juni 2012 20:09

SOMMAR-LOV!!!!!!!!!!!!!!!!!!

YEAH!

Presentation


Hej på dej, Jag heter Fideli och är 13 år. Jag är GALEN i tvillingarna Jedward.

Jag har en dröm som många andra om att bli artist/sångerska, och jag ska försöka följa min dröm. Musiken är alltså en väldigt stor del i mitt liv!
Kram

Fråga mig

24 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards