fiddealskareric

Alla inlägg under september 2012

Av Fideli Wall - 29 september 2012 17:06

With theeessssee shoes!!!!!<333       Alltså OTROLIGT snygga!!!!!!! Eller vad säger ni? Det finns ingen liten snäll människa som skulle kunna köpa sånna till mig? Haha!

Nej men det blev en otrolig HISS för mig!!!!!!

Eller vad säger ni? HISS ELLER DISS?!

Kram på er! <3 //Fideli

Av Fideli Wall - 27 september 2012 12:03

Japp jag låter rubriken tala lite för sig själv, så kanske ni förstår!

Jojo jag sitter här hemma och är dyngförsyld! Och det känns som om mitt huve är gjort av typ bly. (väger bly nåt? Eller är det bly som är lika lätt som bomull? Bra att man har koll!) Menmen jag ska försöka bli frisk tills imorrn iallafall! FÖR DÅ ÄR DET SÅNGLEKTION!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
!!!!!!!!!!!!!!! Haha viken nörd jag är, typ 500 utropstecken! VÄNTA VI KAN TA 500 TILL OM NI VILL (oväntat rim) !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! HAHAHAHA (as dålig sjukhumor!;))

Nej nu måste jag lägga ner och äta frukost!

ÄLSKAR ER ALLA! <3<3<3<3<3<3<333333        

Av Fideli Wall - 14 september 2012 23:48

GRATTIS I EFTERSKOTT PÅRE MIN UNDERBARA KLARIS!!! (Var det bara ja som fick Jessicas röst i huvet nu när jag skrev "Klaris"?) du betyder så mycket för mig och jag tröttnar ALDRIG på dig och din intelligens! (Kunde jag det ordet?) Näe jag skoja bara men du är SÅ otrolig och så sööööt!:) LÖVE U DARLING!

Av Fideli Wall - 14 september 2012 23:41

Gud va jag saknar dig! Du är så otrolig! Och så rolig och tänk på allt riktigt roligt och allt riktigt tråkigt och alla "bråk" vi har haft med varann!
Och med dom här orden så vill jag säga att "JAG ÄLSKAR DIG OCH DU BETYDER SUPERMYCKET FÖR MIG! Och du ska veta att jag ALLTID tänker på dig! Så du finns alltid i min hjärna. Det SKA du veta!:)
Älskar dig min OTROLIGT BRA BÄSTASTE (Killkompis) KOMPIS!:*
:') <33333 ?????? ????????

Av Fideli Wall - 14 september 2012 23:35

Hehe det har hänt så otroligt mycket dom är veckorna så att man inte har kunnat bloggar så mycke?från att Träffa Molly Sandén igen till att prata med Jedward i Telefon!:') Åh JAA JAG HAR PRATAT MED JEDWARD LIVSLEVANDE JEDWARD I TELEFONEN!!!!!!! I DEN HÄR TELEFONEN SOM JAG JUST NU BLOGGAR MED!:'D #Fangirling hehe.
Men just nu så är jag med min MUPP kompis Angelica som ska sova här inatt!:) och hon säger just nu att hon "kämpar" med att spela gitarr!;) Haha och hon ser GANSKA konsentrerad ut! Men Hörni det här har vart en riktigt BRA fredagskväll eller va säger ni? Vad har ni gjort och vad ska ni göra? ?
Hej hej bjussar på nåra flumm-bilder på oss!:) haha

Presentation


Hej på dej, Jag heter Fideli och är 13 år. Jag är GALEN i tvillingarna Jedward.

Jag har en dröm som många andra om att bli artist/sångerska, och jag ska försöka följa min dröm. Musiken är alltså en väldigt stor del i mitt liv!
Kram

Fråga mig

24 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards