fiddealskareric

Alla inlägg under juni 2013

Av Fideli Wall - 15 juni 2013 14:19

WOHOHOHO VI HAR ÄNTLIGEN SOMMARLOV!!! VIFICK DET IGÅR MENDÅ HADE JAG FULLT UPP MED ATT PROPPA I MIG JORDGUBBAR OCH TA MASSOR AV KORT!!! xD HAHAH ALLTSÅ AVSLUTNINGEN VAR ASJOBBIG FÖR REKTORN HADE SITT ASTRÅKIGA TAL I TYP 100 ÅR KÄNDES DET SOM!!!! ÅÅÅÅH DET DÄR ÄR ALLTID SÅ JOBBIGT!!!!!!

IMORGON ÅKER JAG TILL THAILAND IALLAFALL OCH DET SKA BLI SUPERSUPER KUL OCH JAG ÄR JÄTTE TAGGAD!!! MEN BAAARAAAA INTE JOHN OCH EDWARD KOMMER HIT TILL SVERIGE DÅ!!!! FÖR DÅ BLIR JAG JÄTTE LEDSEN!!! ALLTSÅ DEM HAR JU TYP HELA SOMMARN PÅ SIG ATT KOMMA HIT, BARA INNTEEE NU UNDER DEN HÄR TIDSPERIODEN FRAM TILL DEN 5:E JULI!!! FÖR DET ÄR DÅ JAG KOMMER HEM!!! OCH DÅ ÄR DOM FRIA ATT KOMMA!!! HAHAHAHA

NU SÅ SKA VI ÅKA OCH KÖPA EN LADDARE TILL MIN IPHONE 5 SOM MAN KAN LADDA DEN I BILEN I ÖREBRO!!! OCH SEN SÅ SKA JAG PACKA DET SISTA OCH TAGGA ÄNNU MER TILLS IMORGON!!

VI FÅR SE OM JAG SKRIVER NÅGOT INLÄGG IMORGON I BILEN ELLER SÅ, FLYGET GÅR MOT THAILAND RUNT KLOCKAN 3 IMORGON TROR JAG!
(Hehe jag har INGEEEN aning om varför jag hade stora bokstäver i hela det här inlägget xD)

Här är bilder från igår:

Av Fideli Wall - 13 juni 2013 22:52

Alltså va? Vad är detta? Sommarlov? Nääää? JO!! SOMMARLOV!!! IMORGON!!!!!! HERREJESUS!!!!! Det har gått så himla fort tycker jag, det är ju så hemskt att jag knappt kommer ihåg vad som hände efter påsklovet och fram tills nu i skolan! ;)
Men gud HERREGUD, det är så sjukt! IMORGON SLUTAR JAG SEXAN LIKSOM!!!! Näj va tråkigt.

Och i rubriken så står det sanningen om mitt hår! JAG HAR PUDELHÅR FÖR 17!!! Men förut så krusade jag håret och nu så har jag borstat ut det så nu är det lite extra volym i det, men åååh jag tycker inte om mitt hår alls, men det är flera stycken som säger att dem skulle kunna dö för mitt hår! O_o jag tycker bara att det låter creepy. Hahah!

Idag så hade vi i klass 6A en "avskedsmiddag" kan man säga haha (fast det blev lite grillat istället, haha) för vi kommer ju splittras nu till hösten (DUMMA SKIT REKTOR) och då tyckte vi att niornas avslutning inte skulle bli så kul för oss att vara på som "våran" avslutning, och vi tyckte inte att det räckte så vi körde på grillkväll istället. Vi hade det jätte mysigt och vi kollade på bilder från när vi gick typ i lekis och så, Super gulligt! Men det var också jätte jobbigt, för folk satt och grät och våran JÄTTEBRA lärare hade skrivit privata små vykort till oss allihopa, men sen när läraren bröt ihop?Då vare kört för mig också! Så då satt vi där i en bunt och grät! Okej DET VAR INTE KUL!!! Men det bästa är att vi alla kommer kunna ha tillgång att träffas (hoppas jag) me kanske inte lika mycket som vi har gjort nu.

Men jag är ganska så nöjd med dem nya klasserna och så men dem nya eleverna som kommer hit från olika ställen, DEM SKA VI ÄNDRA PÅ!!! VI SKA GÖRA DEM LIKA GALNA SOM VI PÅ PISS-SKOLAN ÄR!!!! För det måste vi göra! Hahah

Åhåh Justé, idag hade vi sotternsdan också, (BÅÅÅÅRING) det är typ en sjö som högstadiet varje år vid den här tiden på året åker till och är där en hel dag. (Jag tycker att det är liiiiite fel ålders perioder som dem tog in, för det var ganska många som skolkade och så för att dem inte ville vara med) och gissa vad? DET REGNADE! HELA TIDEN! ASMYCKET!!!!!! Men vi blev inte blöta, nejnej va tror ni om oss? Haha vi i the big five (vi är fem tjejer i en "kompisgrupp" som är väldigt omtalade hahah nej men folk bara säger så till oss, typ "ÅH TITTA NU KOMMER THE BIG FIVE" haha det är kul) klarade oss, några iallafall! Haha och vi gjorde ett tak av paraplyer! Haha Asså åh, dem där tjejerna alltså, dem gör mina dagar! VARJE LITEN DAG SÅ ÄR DOM DÄR OCH GÖR MINA DAGAR RAKT IGENOM!! Herregud alltså. Om ni tjejer läser det här: JAG ÄLSKAR ER <3

Nää nu ska jag gå och lägga mig tror jag, ska fixa lite saker inför den riktiga skolavslutningen som är imorgonbitti, och nu ska jag bara lägga mig och choklad och vänta på att Alice ska komma och hämta mig här om 10,5 timma. Haha ALICE, I'M WAITING FOR YA!!!!! :'D

Hej MÄÄÄÄÄ eeeeeer!!!!


Bilder från idag ;)

Presentation


Hej på dej, Jag heter Fideli och är 13 år. Jag är GALEN i tvillingarna Jedward.

Jag har en dröm som många andra om att bli artist/sångerska, och jag ska försöka följa min dröm. Musiken är alltså en väldigt stor del i mitt liv!
Kram

Fråga mig

24 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards