fiddealskareric

Direktlänk till inlägg 25 juli 2013

Hejhej påer

Av Fideli Wall - 25 juli 2013 20:14

Jag veeeeeet ja veeet, ja har inte bloggar på länge, jaja! ;)

Idag så har jag haft en superrolig dag! Den började nästan lite igår! Haha låter lite creepy men det var såhär att Klara kom hit helt random och sov här tills idag och imorse så vare tydligen snack om att Jag Klara och Alice skulle träffas idag och jaha vi kunde inte bestämma nånting och sen så kom smset:
"Eftersom att ni mupphuven inte är så bra på att ta tag i saker så gör jag det själv!!"
Och nåra sekunder efter så kom det ett till:
"Jag är påväg!!"
Från Alice alltså!
Vilken Panik jag och Klara hade som stod där i pjamas och inte hade ätit frukost än! Hahahah
Efter några sekunder efter vi såg smsen så knackar det på dörren! Hahaha Alice alltså! Hahahah

Vi skulle något som kallas 'Ballon Challage" som är när man har typ som "vattenballongkrig" fast ändå lite roligare och nervösare! Gud va läskigt det var! Och vattnet?...... Ja, ja kan ju surt säga att det inte var så varmt! ;) asså herregud va kallt det vaaaar!
Det roligaste var att vi filmade faktiskt en video när vi tre gjorde challegen! (?)
Och nu snart ska jag gå och redigera videon som vi filmade! Den är dock på engelska!! (Duktiga (eller inte) som vi är) hahahah

Men iallafall efter det så gick vi till Alice och badade i hennes pool och det var ju lite sådär! Det var inte varmt och inte kallt liksom.
Vi körde volleyboll och ja man kan ju säga såhär,
JAG SUGER!!! Hahahahahah jag sköt ut bollen hela tiden från planen! Inte kul!

För några dagar sen så var jag i Stockholm och träffade Linnéa! Det var jätte kul där, men det var liiiiiite lång tid att vara i bara stan i typ 6 timmar! Nää och sen efter allllt gående så var jag så himla trött! Ja somnade (OMG HAHA) på bussen! Det händer typ aldrig Fideli liksom!

Jag har typ jättebrist på bilder som man kan lägga ut men här har ni två stycken!
Den första är från Titus kalas, jag lyckades tillslut luska fram en liten bild på mig och Titus när vi hade tröjorna på oss!

Och sen den andra är på mig och Linnéa för några dagar sen!

Kram på er!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Fideli Wall - 10 augusti 2013 23:34


Japp jag byter faktiskt blogg!! Jag tycker det känns lite sådär varje gång man loggar in på Fidde Älskar Eric (Saade) när jag inte ens gör det! Haha!! Så nu har jag bytt blogg till Fideliwall.bloggplatsen.se Jag hoppas att ni kommer följa mig där ...

Av Fideli Wall - 9 augusti 2013 20:22

Nu tänkte jag berätta lite om mitt ställe som jag älskar så mycket och kommer behöva stå ut (?) med i ja jag vet inte i hur många år nu frammåt! Jo det är såhär att vi ska flytta från vårat hus i Hålan och flytta till en lägenhet i centrala Örebro!!...

Av Fideli Wall - 7 augusti 2013 02:25


Ja hej påer! Idaaaag så har jag typ städat, städat, plockat undan och ja kan ni gissa?. . . Städat! Haha Jag har inprinsip (Hur stavas det egentligen) gjort det hela dagen, och sen nu på kvällen så låg jag och mamma och fantiserade om hur man kunde...

Presentation


Hej på dej, Jag heter Fideli och är 13 år. Jag är GALEN i tvillingarna Jedward.

Jag har en dröm som många andra om att bli artist/sångerska, och jag ska försöka följa min dröm. Musiken är alltså en väldigt stor del i mitt liv!
Kram

Fråga mig

24 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16 17
18
19
20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards