fiddealskareric

Direktlänk till inlägg 28 juli 2013

Myckää nattinlägg lite här och var. . .

Av Fideli Wall - 28 juli 2013 02:22

. . .Ja men så är det! Haha

IDAG/IMORGON (Jag tycker inte att det gills som en ny dag om man inte har sovit) (men ändå Whatever) SÅ KOMMER LINNÉA HIT!!!!
Wohohoho taggah,
Vi ska blandannat färga håret med typ muppfärg, den såg jätte konstig ut! Hahah vi får väll hoppas på att vi inte tappar håret av färgen eller nåt!!
Och sen ska vi väll typ bara chilla! ;)

Jag har typ verkligen inget att skriva om, och det känns ju lite sådär! :/

Imorgon innan vi ska hämta Linnéa vid tåget så ska vi på lite äventyr med familjen! ;)
Först så ska vi till Grytgöl och hälsa på Familjen Wall 2.0 (eller hur säger man? Höhö) bara en typ jätte snabbis (OCH KANSKE FÅ TRÄFFA LILL-CHARLIE<3) innan det bär av mot Farmor och Farfars sommarstuga!
Det var länge sen jag träffade dem nu!

ÅHHHHH JAG ÄR TYP ASSUGEN PÅ FLUFF!!!!! #Randomshit

Men ja som jag sa så har jag typ inte ett enda dugg att skriva om just nu,
Men om ni vill veta nåt, så har jag ont i min pekfingernagel! Hahaha
Och det här kanske folk tycker låter jätte drygt och skrytigt, men jag saknar mina små Ostbågar!
(Ostbågar = John Och Edward) (Jag vet faktiskt inte HUR i hela friden jag började kalla dem Ostbågar ja tror typ att det var för att en gång så satt jag och åt det och dom Tweetade nåt då och jag hade inget att skriva tillbaka så jag skrev bara "Ostbågar", och det skulle inte förundra mig om dem satt och googlade upp på translate vad just Ostbågar betyder! Hahahahaha)
Det känns som typ evigheter sen jag träffade dom!! Men dom har ju lovat! Dom Gjorde ju det! DOM LOVADE "MIG" DESSUTOM!!!!! På instagram videon! Om dom inte kommer innan året är slut då vet jag inte vad jag gör!! Jag och väldigt många andra Svenska Jedheads kommer typ Bomba deras Hotellrum eller rum eller ja, vad det nu kan vara (Om det inte redan är det xD) MED OSTBÅGAR!!!!!!! HAHAHAH MEN GUUUUUD!!!! NU FICK JAG DET!!! JAG SKA SKICKA EN PÅSE OSTBÅGAR TILL DOM PÅ POSTEN HEM TILL DERAS HUS I IRLAND OCH SKRIVA ETT MEDDELANDE PÅ DEN!!!!!! HAHAHAHAHAHAHAHA
. . . . . . . . Btw vart kommer ostbågarna ifrån? Säkert USA, dem kommer ju nästan på allt känns det som! Eller nnää Kina också, och lite Japan! Men inget Svergie, nejdå! Haha

Alltså nu är jag typ så himla trött så jag ser knappt var bokstäverna är någonstsns! Och nu måste jag nästan sova innan ja typ svimmar eller nåt sånt dumt! Haha hejpåer

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Fideli Wall - 10 augusti 2013 23:34


Japp jag byter faktiskt blogg!! Jag tycker det känns lite sådär varje gång man loggar in på Fidde Älskar Eric (Saade) när jag inte ens gör det! Haha!! Så nu har jag bytt blogg till Fideliwall.bloggplatsen.se Jag hoppas att ni kommer följa mig där ...

Av Fideli Wall - 9 augusti 2013 20:22

Nu tänkte jag berätta lite om mitt ställe som jag älskar så mycket och kommer behöva stå ut (?) med i ja jag vet inte i hur många år nu frammåt! Jo det är såhär att vi ska flytta från vårat hus i Hålan och flytta till en lägenhet i centrala Örebro!!...

Av Fideli Wall - 7 augusti 2013 02:25


Ja hej påer! Idaaaag så har jag typ städat, städat, plockat undan och ja kan ni gissa?. . . Städat! Haha Jag har inprinsip (Hur stavas det egentligen) gjort det hela dagen, och sen nu på kvällen så låg jag och mamma och fantiserade om hur man kunde...

Presentation


Hej på dej, Jag heter Fideli och är 13 år. Jag är GALEN i tvillingarna Jedward.

Jag har en dröm som många andra om att bli artist/sångerska, och jag ska försöka följa min dröm. Musiken är alltså en väldigt stor del i mitt liv!
Kram

Fråga mig

24 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16 17
18
19
20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards