fiddealskareric

Alla inlägg den 7 augusti 2013

Av Fideli Wall - 7 augusti 2013 02:25

Ja hej påer!
Idaaaag så har jag typ städat, städat, plockat undan och ja kan ni gissa?. . . Städat! Haha
Jag har inprinsip (Hur stavas det egentligen) gjort det hela dagen, och sen nu på kvällen så låg jag och mamma och fantiserade om hur man kunde möblera lite möbler lite här och där! ;)
Och sen så visade det sig lite spontant att vi åker till mitt favoritställe Just nu imorgon!! Åh jag ser så enormt mycket fram emot det fast jag har varit där redan två gånger!
Erhm mer om det stället kommer sääkert i ett annat inlägg! :)

Men ja, hörni? Skola om *går till almernackan och räknar* 12 dagar! Är ni taggade? UUUUUSCH ÅÅÅNGEST PÅ HÖG NIVÅ!!!
Skolan liksom, jag känner inte en kotte som gillar skolan, dem går typ dit för kompisarna! ;)
Ja men det gör jag också, lektionerna ör inte ett dugg kul, om man inte får ha lite flumm. . . Det är dom flummiga lektionerna som är roliga! Men nu i högstadiet så vet jag inte hur det blir, det går lite fram och tillbaka med skolan för mig just nu!

Nyss så gick jag ner från Aldas rum för jag, Flabbe (xD) och Alda har kollar på filmen Hipp Hipp Hora, eller ja, kollat och kollat mest hållt på med mobilerna tror jag! Heehehe.....

Nä nu så äre dags att sova, hahahahahaha va kul det där lät. . .(eller så är det jag som är övertrött)
Men HÄJ på er!

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Hej på dej, Jag heter Fideli och är 13 år. Jag är GALEN i tvillingarna Jedward.

Jag har en dröm som många andra om att bli artist/sångerska, och jag ska försöka följa min dröm. Musiken är alltså en väldigt stor del i mitt liv!
Kram

Fråga mig

24 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2013
>>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards