fiddealskareric

Alla inlägg under augusti 2012

Av Fideli Wall - 19 augusti 2012 16:26

Nu sitter jag på tåget påväg hem mot Hallsberg igen! Det är som en mardröm för mig för jag har nån slags fobi mot tåg!:(
Men hittills har det gått bra!:|
(eller okej jag har lite panik)
Men jag vill bara va hemma nu, så att jag kan träffa MIN UNDERBARA MOSTER IGEN!
JAAAAAAAA GISSA VAD HON ÄR HEMMA LILIAN ÄR HEMMA FRÅN USA IGEN!!!!!!!
Hon ringde igår kväll på min andra mosters (lilalollo.blogg.se) mobil och vi (jag och min syster) bakade bullar då!:D oc sen hör man bara:
"Hej Fideli det är Lilian!" och jag blev SÅ glad SHIT ALLTSÅ!!!!
Och när vi hade lagt på så höll jag på att ramla omkull för att jag var så glad!!!!! Aahhhh men gud!
Okej nu måste jag hålla koll på vart vi är så att jag inte åker till slutstationen som är i Oslo! HAHAHA!:P
Hej mä er //Fideli ?

Av Fideli Wall - 17 augusti 2012 12:44

Ja just nu så sitter jag och Syrran på ett tåg påväg till hennes lägenhet i Stockhölm! Med högsta volym i hörlurarna och osociala som 17! Haha! Ikväll blire Magnus Uggla på Grönan! Får se om vi drar nåra åk i Frittfall! ;)
Och Sommarkrysset med "Miraklet" imorrn! Så då får ni se till att sitta bänkade framför tv;n och kolla om ni ser mig eller syrran eller ja, kanske båda!:P
Aha Näe nu ska jag försöka vara lite social!:D Ha en RIKTIGT bra dag!:)
KÄRLEK //Fideli ?

Av Fideli Wall - 13 augusti 2012 13:40

Har ni kollat i på min AWSOME, AMAZING, VÄRLDENS BÄSTA, SKITBRA, M.MYCKE.M Kompis Klara Östenson/Bsnort's blogg eller Twitter? Om ni inte har det så HAR NI MISSAT NÅT! KOM IGEN NU!!!!!!!!!!! När ni har läst klart detta inlägg så vill jag: ATT NI SPRINGER TILL DATORN ELLER MOBILEN ELLER JA VAD DET NU KAN VARA? OCH GÅR IN PÅ HENNES BLOGG OCH LÄSER DEN! Och sen gör en till flik och skriver in: Twitter.com/klaraostensson ! OCH TRYCK PÅ FÖLJ!!!!!!!!:D och sen så går ni in på hennes blogg: bsnort.bloggplatsen.se ! Hon har haft den bloggen SUPER-länge nu!:D KOM IGEN NUUUUUUUU!

Av Fideli Wall - 9 augusti 2012 17:55

Hej jag har inte så mycket att skriva om för tillfället men sen när (SKIT) skolan börjar så blire nog lättare! För då har man ju lite att prata om iallafall!:D Bjuzzar på en bild!:P

Av Fideli Wall - 4 augusti 2012 15:24

Det var så kul, jag var ju så nervös när jag skulle få autografen! Nu tänkte jag berätta om her det va och vad vi sa:
Molly: Hej vad heter du?
Jag: HEEEEJJ! Fideli.
M: Jaha gud vilket fint namn! Hur stavas det?
Jag: F-i??( hur stavas det nu igen?) d-e-li!
M: okej! Gud vilken cool/fin tröja du har! En stark färg också! Jag såg dig mycket i publiken för att du hade den där tröjan!
Jag: hehe!
M: men du,? Fideli? Har jag hört det förr?
(och här började Fideli-krånglas-Wall)
Jag: Ehh ja Dubai?
M: Dubai????????
Jag: Ja min kompis?Örebro!
M: Örebro? Dubai! NEE jag har nog inte vart i Dubai men....
Pappa: Men Fidde Molly har ju inte vart i Dubai!
M: Nee?
Jag: Nee men... Eghh!!
(vi skrattar!) (pappa tod bilden och sen började vi gå bortåt!)
M: Men hörru jag har inte vart i Dubai? MEN SNART KANSKE!;)
Jag: Haha okej!
Och sen så har jag skakat hela tiden från dess!^^ bjussar på nåra bilden som jag tog!

Presentation


Hej på dej, Jag heter Fideli och är 13 år. Jag är GALEN i tvillingarna Jedward.

Jag har en dröm som många andra om att bli artist/sångerska, och jag ska försöka följa min dröm. Musiken är alltså en väldigt stor del i mitt liv!
Kram

Fråga mig

24 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards