fiddealskareric

Alla inlägg under februari 2012

Av Fideli Wall - 28 februari 2012 17:16

JO SÅ ÄR DET JAG ÄLSKAR VÄRKLIGEN HENNE OCH DENNA "HENNE" ÄR INGEN MINDRE ÄN MIN ÄLSKADE MOSTER LILIAN!

Lilian är 22 år och är/jobbar som au pair och hon ska vara där i ett år (hoppas att hon kommer hem efter ett år) SNÄLLA SÄG ATT DU KOMMER HEM EFTER DET HÄR JOBBIGA ÅRET UTAN DIG!

 < --- Här är hon!

Jag fattar liksom inte HUR mycket hon har gjort för och med mig!

HON ÄR BARA BÄST! INGEN  PROTEST!

Hon och jag har gjort massor tillsammans och det här är några av dom:

1) Vi åkte till Thiland tillsammans!

2) Vi åkte till mammas och pappas kompisar Kerstin o Mats!

3) Vi hade matkrig tills min andra moster Louise blev förbannad! HAHAHAA!

4) Vi tog min anslagstavla och tog papper och satte på och skrev "TERVE" (som är Hej på finska) STORT på pappret! Och vi gick ner och protesterade mot Louise för att vi inte fick ha matkrig! HAHAHAHHAHAHAHAHAHAAAAA!

5) Hon var barnvakt åt oss när mamma och pappa var i Cypern!

6) Vi hade en bakdag!


Alså jag och Lilian har gjort MYCKET MYCKET MERA!

Aja jag vet faktiskt inte hur MYCKET jag saknar henne! JÄVLIGT MYCKET SNÄLLA KOM HEM!=)

JAG TROR JAG DÖR AV SAKNAD! Okej det där var lite överdrivet men!

SAKNAR DIG LILIAN!

HEJ DÅ!


Av Fideli Wall - 28 februari 2012 13:23

Jag är inte så sjuk längre men jag har vart det nästan hela sportlovet JÄVLIGT JOBBIGT!!!

OCH VET NI VAD DET VÄRSTA ÄR: VI ÅKER TILL LONDON IMORRN=(

Nu får ni INTE tro att jag tycker att det ska bli tråkigt för att jag låter super negativ nejnejnej jag tycker att det ska bli JÄTTTTTTTE KUL! Men jag har/är sjuk och då är det nog inte så kul att åka flyg men det är inte så länge som tur är det är bara 2 timmar inget ifrån att åka till Thiland det tar ju typ 12 timmar! Pjhu! JOBBIGT=)

Nee allt värkar ju va jobbigt idag för mig!

Men nu snart ska jag gå och ducha och  och packa med syrran min och ja lite mer inför imorrn och så!

Jag SAKNAR värkligen min klass och min moster Lilian i USA!

PUSSPÅER ALLIHOPA!

En JÄTTE ROLIG GREJ var att allderless nyss skulle Alda min syrra dricka vitamindryck och det fanns inga glas för att alla var i diskmaskinen och var diskade men nejnej så långt tänkte hon inte så hon tog en liten tillbringare och drack ur istället!

HAHAHAHAAAAA!

Vi får se om jag skriver ett inlägg tomorrow eller inte vi får se om jag hinner!

Aja måste gå nu Och om vi inte ses imorrn så ses vi eventuellt på söndag eller måndag!

Hejdå mina kä...

NEEE Vänta jag glömmde ju nästan:

Igår kväll sms:ade min UNDERBARA kompis Bsnort till mig och skrev:

MOLLYS LÅT FINNS UTE PÅ SPOTIFY!


Så ni kan ju börja lyssna på alla Molly fans där ute!

Och Sean JÄVLA banan har gjort en låt till Eric saade och den är SÅÅÅÅÅÅ JÄVLA dålig tycker jag och han är ju FÖR FAN DUM mot Eric den finns också ute på spotify!

(FÖRLÅT FÖR ALLA SVORDOMAR!=P)

Aja MÅSTE Sticka nu Goodbye MINA KÄRA!

PUSSPÅER!!!

Av Fideli Wall - 20 februari 2012 20:52

Jag har GANSKA ont i halsen och är LIITE hostig men det går nog över snart!

Imorrn ja eller snarare idag så har jag varit på en kör träning som var 5 timmar lång så att man kan säga att jag var LIITE TRÖTT när jag kom hem men då följde Bsnort hem till mig och stannade tills klockan 20:00 det är sant dom åkte precis kl:8!

Asso GUD vad jag ÄLSKAR Mollys låt!

Men hörni ni som inte läser Mollys blogg , hon har börjat med VMS Jag ska fixa det imorrn tror jag!

Nee men hörni nu måste jag gå och göra mig lite te och ta MASSOR av halstabletter!

PUSS PÅER SÅ LÄNGE SÅ SES VI SNART IGEN!

// Fideli

Av Fideli Wall - 19 februari 2012 13:58

1. Jag ser någon annan bli glad! (tex som Molly igår=)

2. Nån är dum imot mig eller nån annan!

3. Vara med Molly i en hel dag ( Ja eller längre som kanske ett år eller så, Nee jag skojja. Men en dag minst ielafall)

4. Ja vad ska jag svara det är ju min blogg så: ???

5. bsnort.bloggplatsen.se  celinealfredssons.blogg.se  konstigalilian.blogg.se  ezzcape.blogg.se  ericsaadedaily.blogg.se och Mollys blogg!

6. Dö!-(


NU JUST NU JUST IDAG DEN 19/2-2012 Kommer jag Fideli Wall starta en frågestund SÅ

FRÅGA PÅ!!!

Av Fideli Wall - 19 februari 2012 13:43

Det är nämligen så här att jag tänkte leka med er lite. Det går till så här:

Jag skriver en mening som inte har nåt slut så att ni ska få sluta den!

Kommentera svaren och gör så här 1. 2. Ja ni förstår säkert!

NU KÖR VI!

1. Jag blir gladast när...

2. Jag blir tok förbannad när...

3. Jag vill av hela mitt hjärta göra...

4. När jag går in på den här bloggen så känner jag...

5. På dom här bloggarna brukar jag gå in på...

6. Jag vill verkligen INTE göra...


Ja där har ni några frågor som ni kan svara på!

Men det är INGET tvång att svara på alla frågorna!

PUSS påre/ påer //Fideli

Av Fideli Wall - 19 februari 2012 13:39

Molly Molly Molly du är ju bara BÄST, INGEN PROTEST!!!

HON KOM TILL FINAL HON KOM TILL FINAL! GOOO MOLLY!


Av Fideli Wall - 18 februari 2012 20:03

Nu är jag hos mina underbara familjen Scott! Och vi ska ha det jätte mysigt! Men hörn glöm förgudsskull inte att RöSTA som galningar alla Molly fans där ute!Jag vill bara säga att jag ÄLSKAR Er mina underbara små läsare:)PUSS på er // Fideli

Av Fideli Wall - 16 februari 2012 15:00

Hej jag tror att jag är död!

Fast på ett bra sätt!

Jag kom hem från min PRAO allderless nyss och det var JÄTTE KUL Men vad dom höll på det var ielafall JÄTTE MEGA SKIT KUL! PUSS PÅER! ///Fideli

Presentation


Hej på dej, Jag heter Fideli och är 13 år. Jag är GALEN i tvillingarna Jedward.

Jag har en dröm som många andra om att bli artist/sångerska, och jag ska försöka följa min dröm. Musiken är alltså en väldigt stor del i mitt liv!
Kram

Fråga mig

24 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15 16
17
18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
<<< Februari 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards