fiddealskareric

Direktlänk till inlägg 28 februari 2012

Hej det var ganska länge sen!

Av Fideli Wall - 28 februari 2012 13:23

Jag är inte så sjuk längre men jag har vart det nästan hela sportlovet JÄVLIGT JOBBIGT!!!

OCH VET NI VAD DET VÄRSTA ÄR: VI ÅKER TILL LONDON IMORRN=(

Nu får ni INTE tro att jag tycker att det ska bli tråkigt för att jag låter super negativ nejnejnej jag tycker att det ska bli JÄTTTTTTTE KUL! Men jag har/är sjuk och då är det nog inte så kul att åka flyg men det är inte så länge som tur är det är bara 2 timmar inget ifrån att åka till Thiland det tar ju typ 12 timmar! Pjhu! JOBBIGT=)

Nee allt värkar ju va jobbigt idag för mig!

Men nu snart ska jag gå och ducha och  och packa med syrran min och ja lite mer inför imorrn och så!

Jag SAKNAR värkligen min klass och min moster Lilian i USA!

PUSSPÅER ALLIHOPA!

En JÄTTE ROLIG GREJ var att allderless nyss skulle Alda min syrra dricka vitamindryck och det fanns inga glas för att alla var i diskmaskinen och var diskade men nejnej så långt tänkte hon inte så hon tog en liten tillbringare och drack ur istället!

HAHAHAHAAAAA!

Vi får se om jag skriver ett inlägg tomorrow eller inte vi får se om jag hinner!

Aja måste gå nu Och om vi inte ses imorrn så ses vi eventuellt på söndag eller måndag!

Hejdå mina kä...

NEEE Vänta jag glömmde ju nästan:

Igår kväll sms:ade min UNDERBARA kompis Bsnort till mig och skrev:

MOLLYS LÅT FINNS UTE PÅ SPOTIFY!


Så ni kan ju börja lyssna på alla Molly fans där ute!

Och Sean JÄVLA banan har gjort en låt till Eric saade och den är SÅÅÅÅÅÅ JÄVLA dålig tycker jag och han är ju FÖR FAN DUM mot Eric den finns också ute på spotify!

(FÖRLÅT FÖR ALLA SVORDOMAR!=P)

Aja MÅSTE Sticka nu Goodbye MINA KÄRA!

PUSSPÅER!!!

 
 
lilian

lilian

28 februari 2012 14:49

Vet du vad gumman? Jag SAKNAR dig med!!!
I går när jag var och handlade såg jag en rosaglittrig klänning för små barn och då tänkte jag på dig. Du brukade alltid ha så söta små klänningar när du var en liten solsticka. Mosters älskade docka!!! Tänker på dig ofta! ÄLSKAR DIG! PUSS PUSS! Moster Lill.

http://konstigalilian.blogg.se

Fideli Wall

28 februari 2012 17:15

Åh GUD jag ÄLSKAR dig med!
SNÄLLA KAN DU INTE BARA KOMMA HEM SÅ ATT MAN KAN FÅ EN RIKTIGT SOTR LILIAN KRAM SOM BARA DU KAN GE MIG!
I

 
bsnort

bsnort

28 februari 2012 20:05

Underbar du med, Fiddis!

http://bsnort.bloggplatsen.se

Fideli Wall

29 februari 2012 11:07

Tackdessamma!
PUSSPÅRE!
IMISSYOU!

 
Lollo

Lollo

11 mars 2012 05:09

Saknar dina inlägg!

Vilket snyggt nummer Eric Saade visade upp på finalen av melodifestivalen!!!! Riktiga snyggt! Han är såååå jäkla duktig!

Puss

http://lilalollo.blogg.se

Fideli Wall

17 mars 2012 16:31

HAHAHAAA JA SKIT KUL NUMMER!
Ja han är värkligen duktig!:^)
Jag ju vart sjuk ja i mer än 5veckor:(
Buuuu!

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Fideli Wall - 10 augusti 2013 23:34


Japp jag byter faktiskt blogg!! Jag tycker det känns lite sådär varje gång man loggar in på Fidde Älskar Eric (Saade) när jag inte ens gör det! Haha!! Så nu har jag bytt blogg till Fideliwall.bloggplatsen.se Jag hoppas att ni kommer följa mig där ...

Av Fideli Wall - 9 augusti 2013 20:22

Nu tänkte jag berätta lite om mitt ställe som jag älskar så mycket och kommer behöva stå ut (?) med i ja jag vet inte i hur många år nu frammåt! Jo det är såhär att vi ska flytta från vårat hus i Hålan och flytta till en lägenhet i centrala Örebro!!...

Av Fideli Wall - 7 augusti 2013 02:25


Ja hej påer! Idaaaag så har jag typ städat, städat, plockat undan och ja kan ni gissa?. . . Städat! Haha Jag har inprinsip (Hur stavas det egentligen) gjort det hela dagen, och sen nu på kvällen så låg jag och mamma och fantiserade om hur man kunde...

Presentation


Hej på dej, Jag heter Fideli och är 13 år. Jag är GALEN i tvillingarna Jedward.

Jag har en dröm som många andra om att bli artist/sångerska, och jag ska försöka följa min dröm. Musiken är alltså en väldigt stor del i mitt liv!
Kram

Fråga mig

24 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15 16
17
18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
<<< Februari 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards