fiddealskareric

Alla inlägg under februari 2012

Av Fideli Wall - 15 februari 2012 21:08

hehe kolla det blev haj istället för hej! HAHA!

Min humor vetni! (eller väntta det vet ni ju inte)

Imorrn har vi PRAO det ska bli JÄTTE KUL!

Jag ska praoa (stavnigen???) på ett dagis här i den LILLA hålan!

Jag och min kompis bsnort ska spela in i studion i skolan (vänta lite nu har inte jag redan skrivit det i nåt annat inlägg? HMM)

Men ielafall vi ska sjunga:

1. I MISS YOU (Hannah/ Miley Cyrus ( den ska jag sjunga!)

2. This is me ( demi Lovato) (den ska Bsnort sjunga)

3. Breakaway (Kelly clarkson) (den ska vi båda sjunga)


Det ska bli jätte kul! Men det är nevis tycker jag!


Aja måste göra läxan nu!

Hej hej (eller vänta:) HAJ HAJ!

Hehe!

<3

Av Fideli Wall - 14 februari 2012 20:22

<3

Det mesta i det här inlägget förstår ni nog!


GLAD ALLA HJÄRTANS DAG!

PUSS PÅ ER //Fideli

<3

Av Fideli Wall - 12 februari 2012 19:52

Tja allihoppa det var längesen!

GUD VAD JAG VILL ÅKA TILL London!

Sen Molly var där så har jag velat åka dit!

Idag så har jag:

1. Spelat sims2

2. bloggat (som jag gör nu).

3. lyssnat på Jedward<3.

4.lyssnat på Molly<3

5. Kollat på aptv (med Zilla och Totte)

6. Gått på stan!

7. Vart med Lisa!

8. Dansat.

9. sjungit!

Osv!

Va har ni gjort idag då jag hittade faktiskt ett linne på ginatrickot idag det ser ut så här:

 é faktiskt NÖJD!-)

V.9   ska jag till LONDON KAN NI FATTA L-O-N-D-O-N!

Jag ÄLSKAR London!

Aja nu ska jag gå och göra mannagrynsgröt och packa skolväskan och sticka lite tror jag!

En sak bara: Att sticka är nog det TRÅKIGASTE som finns! (Men det är ju vad jag tycker)!

Aja PUSS PÅ ER!

//Fideli






Av Fideli Wall - 6 februari 2012 17:57

Juste nu ska jag bada och få av mig all illska på syläraren!

HAHAHA!


 


Hejsvejs!

Av Fideli Wall - 4 februari 2012 12:09

Min ÄLSKADE Teddy 3år!


HURA HURRA!!! 


Av Fideli Wall - 4 februari 2012 11:46

I efterskott Min ÄLSKADE moster Lilian<3 22 år!


 

Av Fideli Wall - 4 februari 2012 11:39

Hejsan allihoppa (HAHAHA) Hur har ni haft det?

Jag har det bra dock é jag liiite hes! BLÄ!

Det blev en lyckad kväll igår, det blev mycket gråt och mycket godis! HAHAHA!

Hur va eran fredagskväll då???

Aja ska va med Angelica snart!

Juste ikväll är det ju melodifestivalen<3 Jag hejjar ju såklart på Molly<3!

Vem/ vilka hejjar ni på???

Hej svejs!

Av Fideli Wall - 3 februari 2012 16:00

YÄÄÄ DET ÄR FREDAG!!!

Idag ska jag och mina kompisar Joline o Alice ha en liten filmkväll hemma hos migg!

Vi ska se "Jag saknar dig" Jag har redan sett den och jag satt och grät i MASSOR i biosalongen!-P


  Rekomenderar den!


Juste det är ju Februari nu Jag har vent bladet i Eric<3 almenackan!

Måste bara ta upp det här  Det är JÄTTE många i klassen som ÄLSKAR Jusin bieber, VARFÖR!!!

Han är inte snygg!

Han sjunger inte bra!

Men det jag tycker är bra med honom är att hans låtar är bra, vissa i elafall!-)

Nae nu måste jag börja fixa för snart kommer dom och då ska vi fixa ihop tacos!!!

MUMS!

Presentation


Hej på dej, Jag heter Fideli och är 13 år. Jag är GALEN i tvillingarna Jedward.

Jag har en dröm som många andra om att bli artist/sångerska, och jag ska försöka följa min dröm. Musiken är alltså en väldigt stor del i mitt liv!
Kram

Fråga mig

24 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15 16
17
18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
<<< Februari 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards