fiddealskareric

Alla inlägg under oktober 2011

Hej

Av Fideli Wall - 11 oktober 2011 20:44

Hej alla läsare. För er som inte visste om att Molly med i  nåt pogram i söndags och sjöng en ny och UNERBAR låt här har ni ett klipp.Hej och godnatt. SEE YOU LATER BYE BYE!!! Bsnort du vet vad det är. HAHA.

MED KÄRLEK //Fideli

Av Fideli Wall - 9 oktober 2011 11:51

Hej igen snart ska jag på en liten fest. Och nu vill jag att ni ska svara på lite frågor:

  1. Har ni varit på nån MADE OF POP konsert i sommar.
  2. Har ni träffat Eric<3 eller Molly<3 eller Mig nån gång.
  3. Ska ni på nån konsert i jul.
  4. Va gör ni nu.
  5. Vad ska ni göra sen.

Ja dom här sista frågorna var inte så engnat åt Eric<3 eller Molly<3.

Med kärlek //Fideli

P.S Skriv gärna lite frågor till mig och skriv hur många kommentarer ni vill till mig och så fort jag ser dom svarar jag på dom fina frågor till mig.

Av Fideli Wall - 9 oktober 2011 11:44

Hej alla söta läsare visste ni att Eric<3 släpper sin nya volym2 den 30 november och så här kommer framsidan se ut:Coooooollllll  

Av Fideli Wall - 7 oktober 2011 22:38

En bild på mig:-)  

Av Fideli Wall - 7 oktober 2011 22:06

Hejsan jag är LITE trött nu men jag ska göra så gått jag kan för att blogga. OK.

Nu ska ni få lite fakta om mig.


FÖRNAMN:Anna-Lisa.

NAMN: Fideli.

EFTERNAMN:Wall.

ÅLDER:11år.

SYSTER: Ja en Esmeralda Wall.

ÖGONFÄRG:Knallblå.

HÅRFÄRG:Brun-blond

FAVORITDJUR: Giraff, delfin och sjöldpadda.

FAVORITMAT: Kinesiskt

FAVORITBLOMMA: Liljekonvalj

FAVORITIDOL: Så klart Eric<3 saade.

FAVORITFILM: Twilight.

FAVORITSEMESTER: Thiland.

SMEKNAMN: Fidde, Fiffi, Fiffe, Fidelutttan, Luttan, Svampen, Muppen.

FÖDELSEDAG: 21/4-00

FAVORITDAG: Fredag.

FAVORITÅRSTID: Höst, sommar och vår men inte vinter. Haha.

FAVORITGODIS: Naturgodis.

GÖR OM FRITIDEN: Rider, bakar, pysslar, lyssnar på världens snyggaste,sötaste,gulligaste Eric<3Saade, ä med familjen, ä med syrran, ä med snälla kompisar, sjunger, dansar, teater, scoter, M:M.

VILL BLI NÄR JAG ÄR STOR: Barnmorska.




Av Fideli Wall - 7 oktober 2011 21:56

Så här är det jag håller på att titta lite på Erics VMS som han gör lite här och var han är i värden. Och nu hittar jag det här en as kul grej som något fans filmade på en MADE OF POP konsert. När han spelar trummor och om ni tittar på hans STORA leeeende. HEJHEJHEJ OOOOOOOOOOOOOH

Av Fideli Wall - 5 oktober 2011 19:26

Hej allesamans jag tänkte att jag skulle förendra lite grejer på bloggen

  1. Jag skriver lite om mitt och Mollys liv också istället . OK... Eller?
  2. Jag har en ny design. Bra va?
Av Fideli Wall - 2 oktober 2011 20:15

Hej Visste ni att Eric<3 och Idol Robin inte har kontakt lite dåligt tycker jag vad tycker ni?

Altså för er som inte vet är det lite fusk för att han i idol som heter Robin han har redan skivkontrakt (tror det i elafall) för att Eric<3 och Robin och några mer har varit med i ett band som heter Wats`up eller snarare hette Whats`up.;)  

Presentation


Hej på dej, Jag heter Fideli och är 13 år. Jag är GALEN i tvillingarna Jedward.

Jag har en dröm som många andra om att bli artist/sångerska, och jag ska försöka följa min dröm. Musiken är alltså en väldigt stor del i mitt liv!
Kram

Fråga mig

24 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards