fiddealskareric

Alla inlägg den 4 december 2011

Av Fideli Wall - 4 december 2011 21:23

HAHAHA NU KANSKE NI TYCKER ATT JAG HAR LITE DÅLIG HUMOR MENMEN JAG TYCKER IELAFALL ATT DET ÄR ROLIGT: NI KMMER IHÅG DET HÄR INLÄGGET OM ATT JAG HADE SÅ OTROLIGT MÅNGA LÄSARE HELA 74 OCH VETNI VAD DET ROLIGA VAR ATT DEN SISTA NOVEMBER DÅ HADE JAG 99 LÄSARE SÅ NU PÅ MIN STATUS SÅ STÅR DET 99 PÅ NOV SÅ FATTA LIKSOM OM JAG HADE HAFT EN ENDA LITEN YNKA LÄSARE SÅ HADE JAG HAFT 100 ST! HAHAHAH PUS PÅ ER!!!

Av Fideli Wall - 4 december 2011 20:52

AAAAAAAAAAAAAAAHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHH
HHHHHHHHHH SHIT POMMES ALTSÅ VILCKA VÄRLDENS BÄSTA FÖRELDRAR JAG HAR JAG HAR TRÄFFAT ERIC<3 LIVE IDAG I SOLLENTUNA SHITTT VAD BRA HAN VAR OCH SNYGG FÖR DEN DELEN FAST HAN VAR SÅ KLART BÄST PÅ ATT SJUNGA VET NI VAD ALLA ERIC<3 SAADE FANS DÄR UTE VID DATORERNA ERIC<3 HAR TAGIT ÖVER DEN HÄR "KING OF POP" GREJEN EFTER MICHEL ( ingen anig om det stavas så menmen) MEN ALTSÅ GUD!!! NU TÄNKTE JAG BERÄTTA VAD HAN SA TILL MIG:

E: - Hej hur é det.

F: - Va sa du.

E: - Jo jag sa hur é det.

F: - JÄTTE BRA själv då?

E: - Jo tack bra.

F: - Va bra!

A: - ERIC!

E: - JAAA.

( Och så kollar han upp och ler in i kameran)

Och gud vilcket bra kort det bev jag ska försöka att lägga upp dom bilder jag tog så snart som möjligt!

P.S E= ERIC<3 F= FIDELI   A= ALDA.

P.S.EN GÅNG TILL. Det var så kul för att när jag och Alda hade gått av scenen när vi hade fått autograf oc h allt det där då sa Alda:

- FAN VA SNYYG HAN VA!

HAHAHAHAHA PUSS PÅ ER ALLIHOPPA


Presentation


Hej på dej, Jag heter Fideli och är 13 år. Jag är GALEN i tvillingarna Jedward.

Jag har en dröm som många andra om att bli artist/sångerska, och jag ska försöka följa min dröm. Musiken är alltså en väldigt stor del i mitt liv!
Kram

Fråga mig

24 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10 11
12
13
14
15 16 17
18
19
20
21
22
23 24 25
26 27 28
29
30
31
<<< December 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards