fiddealskareric

Direktlänk till inlägg 25 januari 2012

Hej det var länge sen...

Av Fideli Wall - 25 januari 2012 20:28

Ja gud ja Shit wow vad tiden har gått fort men bloggplatsen har inte funkat för mig ett tag. Och sen så har jag SÅ OTROLIGT mycket att göra inför skolan och så ska vi ha ett SKIT prov om nåra veckor! BLÄ! HAHAHA näe va negativ ja är EHH från nåt negativt till nåt annat BRA.

Gud ja vad har jag gjort under veckorna medans jag inte har bloggat:

Sjungit

dansat

börjat på dans

lyssnat på Eric<3

lyssnat på Molly<3

lyssnat på Jedward

gymat hemma! (hahahaha)

vart med kompisar.

gjort om lite i mitt rum.

vart DEPPIG!

vart glad. ( MYCKET)

Gått i FolkasboPISSskolan.

kollat på enmassa andras bloggar.

skrivit massa planerigar.

skrivit massa texter.

spelat instrument.

vart ute

vart inne! (HAHAHA)

Min syster har fyllt år!

vart på kör!

tränat på en musikal!

M. MYCKET. M


Just nu så ska jagträna på glosorna och kolla på en film tror det blir min favvo "Juno"


Aja MÅSTE GÅ NU.

HEJHEJ=)=P=(=/  

 
 
Lollo

Lollo

25 januari 2012 22:26

Du får inte vara deppig! Inte ens lite...

Vi ses på fredag! :) :) :)

Puss & Kram

http://www.lilalollo.blogg.se

Fideli Wall

26 januari 2012 20:29

JAJEMÄN DET GÖR VI!

 
lilian

lilian

26 januari 2012 03:56

Mycket musik där du :)
Och du. Det där med att deppa tycker vi inte om. Var glad! :)
LOVE YOU HONEY!

http://konstigalilian.blogg.se

Fideli Wall

26 januari 2012 20:33

JAJEMÄN men musik är ju det BÄSTA som finns ju
och du så klart=)
PSST... Jag var deppig för att jag har saknat dig så JÄVLA (förlåt svordommen) mycket. på lektionerna så har ag kollat på en bild på dig hela tiden.. menmen sånt é livet!-(

 
bsnort

bsnort

26 januari 2012 20:33

Någon skrev en "Du suger, lägg av!" kommentar på min blogg.
Undrar vem det var?

http://bsnort.bloggplatsen.se

Fideli Wall

26 januari 2012 20:34

V faan så gör man ju bara inte!-)

 
bsnort

bsnort

27 januari 2012 21:03

Nej. Hoppas du hade kul på Jedward. Jag och J kollade på Aldas videor. Hon var helt salig. "Alda.... Fidde...."

http://bsnort.bloggplatsen.se

Fideli Wall

3 februari 2012 15:52

JO!
HAHAHA!!!-)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Fideli Wall - 10 augusti 2013 23:34


Japp jag byter faktiskt blogg!! Jag tycker det känns lite sådär varje gång man loggar in på Fidde Älskar Eric (Saade) när jag inte ens gör det! Haha!! Så nu har jag bytt blogg till Fideliwall.bloggplatsen.se Jag hoppas att ni kommer följa mig där ...

Av Fideli Wall - 9 augusti 2013 20:22

Nu tänkte jag berätta lite om mitt ställe som jag älskar så mycket och kommer behöva stå ut (?) med i ja jag vet inte i hur många år nu frammåt! Jo det är såhär att vi ska flytta från vårat hus i Hålan och flytta till en lägenhet i centrala Örebro!!...

Av Fideli Wall - 7 augusti 2013 02:25


Ja hej påer! Idaaaag så har jag typ städat, städat, plockat undan och ja kan ni gissa?. . . Städat! Haha Jag har inprinsip (Hur stavas det egentligen) gjort det hela dagen, och sen nu på kvällen så låg jag och mamma och fantiserade om hur man kunde...

Presentation


Hej på dej, Jag heter Fideli och är 13 år. Jag är GALEN i tvillingarna Jedward.

Jag har en dröm som många andra om att bli artist/sångerska, och jag ska försöka följa min dröm. Musiken är alltså en väldigt stor del i mitt liv!
Kram

Fråga mig

24 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3 4 5 6 7
8
9
10
11 12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards