fiddealskareric

Alla inlägg under januari 2012

Av Fideli Wall - 7 januari 2012 21:14

Ja så är det jag har inte så mycke alls att säga=( Just nu sitter jag och käkar godis och kollar på gladiatorerna!

Aja hör av mig imorrn om jag inte får nåra förhinder!

Av Fideli Wall - 6 januari 2012 21:01

Vi ska sova över inatt igen. Nu har vi MYYS (Som min syrra Jessica skulle sagt) HAHAHA!



Av Fideli Wall - 5 januari 2012 21:14

DET KOM INGA VIDEOKLIPP I DOM 2 SISTA INLÄGGEN. JAG VET FAKTISKT INTE VARFÖR?

AJA ENUENGÅNG FÖRLÅT=(

PUSS//Fideli



Av Fideli Wall - 5 januari 2012 21:01





HAHAHA!

Av Fideli Wall - 5 januari 2012 19:04

Oki här kommer lite fakta om Molly sandén!


Molly My Marianne Sandén är född den 3 juli 1992 alltså är hon 19 år =) Hon är sambo med sångaren


!

Hon har 2 underbara systrar.   Heter dom!

2009 Var Molly med i Mello och sjöng "så vill stjärnorna" (Den låten var JÄTTE bra!)

Hon kom på 11:fte plats i finalen.(Fast jag satt och rösta som en tok=P)


Hon var med i let´s dance 2010 och kom på 4:e plats!

Hon har dubbat i filmen Trassel som Rapunzel och i tv programmet "Good luck chalie" som storasyrran Teddy på disney channel!

2010 Var Molly programledare i "My camp rock" i disney channel!  

Under 2009 släppte Molly ett album som heter "Samma himmel"!

Molly har en blogg på veckorevyn! (så om ni går in där och trycker på "bloggar" så hittar ni den bland alla andra bloggar)

Mollys favvo färg är lila! (Som min och Erics också! HEHE)


   


Var tvungen att lägga upp den här! HAHAHA!=-)


Så vill stjärnorna!


Trassel! HAHAHA!


!

GULLIGA Frida!

        Och GULLIGA Mimmi!


Och en sak till bara: 

Molly jag säger det rakt från hjärtat nu  LY!


TAck för mig då!       

 


  

Av Fideli Wall - 5 januari 2012 14:51

Justin bäver som tuggar näver fanet Lisa och kolla på en film när jag och Lisa dansar typ i 2:an det ska bli jätte kul!

Av Fideli Wall - 4 januari 2012 16:07

Oh vad jag saknar Thiland jag har varit där 5-6 gånger nånting! (Tror jag?)

Asso det är så kallt och snöit ute och i mitt rum är det skit kalltmåste be pappa omhan kan hjälpa mig att göra det varmare!

Jag tänkte lägga ut lite bilder på UNDERBARA Thiland!


       

Den här bilden är på  hotellet som är BÄST i världen! (Fast det kan ju jag inte veta för jag har ju inte bott på alla hotell i världen! HAHAHAHAHA)


Det roligaste eller snarare mysigaste med hela resan är:

en dag innan man åker så packar man alltig!

JÄTTE MYSIGT!


Och när man åker i bilen dit! ( fast det är lire trånkt men va gör det)(Inget)!


 

Och till det sista att vara på flygplatsen och kliva på flyget för att när man tar första steget in på flyget då blir man taggad 


! OH VA JOBBIT DET ÄR SÄKERT 50ÅR KVAR TILLS VI ÅKER IGEN! AJA SKA BJUDA PÅ EN SMILEYS SOM PASSAR MIN SYRRA ALDA!

 >-<      

        \m/   \m/

PUSS PÅ ER!

//Fideli

    

     





Av Fideli Wall - 3 januari 2012 20:07

Jag är hos Justin bäver som tuggar näver fanet i min klass som heter Lisa. vi har varit här och packat för att vi ska sova över hos mig inatt! Det är skönt med jullov men om exat en vecka så har vi börjat igen! BÅRING! HAHAHAHA! 

Juste ni kanske undrar om jag va på stan eller inte med kompisarna ; Och jo det var vi jag och Lisa åkte det var planerat att 4 st skulle åka men nejnej ena fick inte och andra svrade inte när ja ringde! TRÅKMÅNS! HAHAHA  Men det var kul att åka med bara Lisa också!

Aja måste gå nu. tjaoutjaou

Presentation


Hej på dej, Jag heter Fideli och är 13 år. Jag är GALEN i tvillingarna Jedward.

Jag har en dröm som många andra om att bli artist/sångerska, och jag ska försöka följa min dröm. Musiken är alltså en väldigt stor del i mitt liv!
Kram

Fråga mig

24 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3 4 5 6 7
8
9
10
11 12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards