fiddealskareric

Alla inlägg den 5 april 2012

Av Fideli Wall - 5 april 2012 12:11

Hej jag har fortfarande inte insett att jag ska till: Ja eller ni vet säkert vad jag menar!    JULIAS CAMP!

Men iallafall vi ska till Marieberg idag och då ska jag köpa en klänning!!!

Jag fyller ju år snart och det här är grejer jag önskar mig!!! fast vissa grejer är GANSKA DYRA!:(


  GINATICOT


   GINATRICOT


   GINATRICOT


  SKOPUNKTEN


  GINATRICOT


  JEFFEREY CAMPELL


  SKOPUNKTEN


Ja där har vi grejerna jag vill ha en katt också men DET FÅR JAG INTE!!! HAHAHAHAAA!

DEN HÄR KLÄNNINGEN SKA JAG KÖPA IDAG PÅ GINATRICOT!!!



Ja nu måste jag dra!!! Och klä på mig och äta frukost och sen så åker vi!!!

PUSSPÅER!!! 

             

Presentation


Hej på dej, Jag heter Fideli och är 13 år. Jag är GALEN i tvillingarna Jedward.

Jag har en dröm som många andra om att bli artist/sångerska, och jag ska försöka följa min dröm. Musiken är alltså en väldigt stor del i mitt liv!
Kram

Fråga mig

24 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4 5 6 7 8
9
10
11
12
13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards