fiddealskareric

Direktlänk till inlägg 15 juni 2013

SOMMARLOV?

Av Fideli Wall - 15 juni 2013 14:19

WOHOHOHO VI HAR ÄNTLIGEN SOMMARLOV!!! VIFICK DET IGÅR MENDÅ HADE JAG FULLT UPP MED ATT PROPPA I MIG JORDGUBBAR OCH TA MASSOR AV KORT!!! xD HAHAH ALLTSÅ AVSLUTNINGEN VAR ASJOBBIG FÖR REKTORN HADE SITT ASTRÅKIGA TAL I TYP 100 ÅR KÄNDES DET SOM!!!! ÅÅÅÅH DET DÄR ÄR ALLTID SÅ JOBBIGT!!!!!!

IMORGON ÅKER JAG TILL THAILAND IALLAFALL OCH DET SKA BLI SUPERSUPER KUL OCH JAG ÄR JÄTTE TAGGAD!!! MEN BAAARAAAA INTE JOHN OCH EDWARD KOMMER HIT TILL SVERIGE DÅ!!!! FÖR DÅ BLIR JAG JÄTTE LEDSEN!!! ALLTSÅ DEM HAR JU TYP HELA SOMMARN PÅ SIG ATT KOMMA HIT, BARA INNTEEE NU UNDER DEN HÄR TIDSPERIODEN FRAM TILL DEN 5:E JULI!!! FÖR DET ÄR DÅ JAG KOMMER HEM!!! OCH DÅ ÄR DOM FRIA ATT KOMMA!!! HAHAHAHA

NU SÅ SKA VI ÅKA OCH KÖPA EN LADDARE TILL MIN IPHONE 5 SOM MAN KAN LADDA DEN I BILEN I ÖREBRO!!! OCH SEN SÅ SKA JAG PACKA DET SISTA OCH TAGGA ÄNNU MER TILLS IMORGON!!

VI FÅR SE OM JAG SKRIVER NÅGOT INLÄGG IMORGON I BILEN ELLER SÅ, FLYGET GÅR MOT THAILAND RUNT KLOCKAN 3 IMORGON TROR JAG!
(Hehe jag har INGEEEN aning om varför jag hade stora bokstäver i hela det här inlägget xD)

Här är bilder från igår:

 
 
Ingen bild

Fannybi

14 juli 2013 10:32

Vad fin du är!<3

Fideli Wall

15 juli 2013 00:21

Tacktack :´)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Fideli Wall - 10 augusti 2013 23:34


Japp jag byter faktiskt blogg!! Jag tycker det känns lite sådär varje gång man loggar in på Fidde Älskar Eric (Saade) när jag inte ens gör det! Haha!! Så nu har jag bytt blogg till Fideliwall.bloggplatsen.se Jag hoppas att ni kommer följa mig där ...

Av Fideli Wall - 9 augusti 2013 20:22

Nu tänkte jag berätta lite om mitt ställe som jag älskar så mycket och kommer behöva stå ut (?) med i ja jag vet inte i hur många år nu frammåt! Jo det är såhär att vi ska flytta från vårat hus i Hålan och flytta till en lägenhet i centrala Örebro!!...

Av Fideli Wall - 7 augusti 2013 02:25


Ja hej påer! Idaaaag så har jag typ städat, städat, plockat undan och ja kan ni gissa?. . . Städat! Haha Jag har inprinsip (Hur stavas det egentligen) gjort det hela dagen, och sen nu på kvällen så låg jag och mamma och fantiserade om hur man kunde...

Presentation


Hej på dej, Jag heter Fideli och är 13 år. Jag är GALEN i tvillingarna Jedward.

Jag har en dröm som många andra om att bli artist/sångerska, och jag ska försöka följa min dröm. Musiken är alltså en väldigt stor del i mitt liv!
Kram

Fråga mig

24 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards