fiddealskareric

Alla inlägg den 1 november 2011

Av Fideli Wall - 1 november 2011 21:00

Hejhoppfallerallanlej alla där vid datorerna så här är det VISSTE NI ATT: Eric<3 har fått förfrågningar om han vill vara med i

"fongarna på fortet" och let`s dance" men tackade nej.

Varje gång jag har tittat på det så har jag undrat och undrat om inte Eric<3 ska va med nån gång i nåt sånt pogram men nu har jag fått svaret.

Av Fideli Wall - 1 november 2011 20:46

ÅH VAD RÄDD JAG BLEV GUUD VAD RÄDD JAG BLEV. Jo så här är det jag läste nyss för kanske fem minuter sen det sista inlägget på "Ericsaadedaily.blogg.se" sveriges största blogg om Eric<3 saade och jag läste kanske halva inlägget och vet ni vad där stod det om vad Molly hade skrivit i sin blogg att Vi är bäst och så. Tack snälla Molly<3 du är också BÄST men men över till det viktiga

då hade dom som styr över bloggen skrivit att hon var gravid. Över till det bästa HON ÄR INTE DET!!!

Alltså vad dum jag känner mig nu, nu sitter jag här och skriver att jag blev rädd för att jag trodde att Molly<3 och Eric<3 skulle bli föräldrar men NEJ NEJ jag skulle vara jätte glad för deras skull om det nu var så  att hon var gravid fast nu är hon ju inte det.!!!

FÖRSTÅR NI??? ELLER?

MED KÄRLEK//Fideli

Presentation


Hej på dej, Jag heter Fideli och är 13 år. Jag är GALEN i tvillingarna Jedward.

Jag har en dröm som många andra om att bli artist/sångerska, och jag ska försöka följa min dröm. Musiken är alltså en väldigt stor del i mitt liv!
Kram

Fråga mig

24 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30
<<< November 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards