fiddealskareric

Alla inlägg den 5 november 2011

Av Fideli Wall - 5 november 2011 20:45

Nu bloggar jag inte från min dator utan familjen Scotts dator altså min moster och min morbror och min lillkusin som är 3,5 månad Titus heter han. Nu ni nu ska ni få se en riktig MYS bild, hoppas jag eller snarare vi inte läskar er där:   okej nu snackar vi! Nu ska ni få se en riktig SÖT bild och ni kan ju bara gissa på vem den är på jo Titus de SÖTA:   Nu så ska ni få se lite hälsingar från morbror Niklas och moster Louise tyvvär så kan inte Titus hälsa för att han sover nu menmen vi har ju två andra nya gäster:


Från moster Lollo:


Det är sååååå mysigt att Fideli är här hos oss! Nu ska vi mysa järnet! :)


Från morbror Niklas:

Världens bästa Fidde!


Ja så där ja jo då nu ska vi mysa järnet och kolla lite på "Så mycket bättre"


KRAMKRAM //Fideli Niklas Lollo Titus

Presentation


Hej på dej, Jag heter Fideli och är 13 år. Jag är GALEN i tvillingarna Jedward.

Jag har en dröm som många andra om att bli artist/sångerska, och jag ska försöka följa min dröm. Musiken är alltså en väldigt stor del i mitt liv!
Kram

Fråga mig

24 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30
<<< November 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards