fiddealskareric

Alla inlägg den 4 april 2013

Av Fideli Wall - 4 april 2013 18:17

Lockade nyss håret, jag tycker att det var coolt med dipdye och lockat sammtidigt, vad tycker ni?
Men något som är fint är ju då vädret, KOLLA BARA UT!!!! Det är ju helt underbart.....Nästan hela våran klass som ALLTID är inne på rasterna gick ut på rasten tillochmed, HÖR NI? VI GICK UT!!! Hahaha

Åh guh det här måste jag berätta, varje onsdag så har vi profiltid och jag har valt musik (STÖRSTA MISSTAGET JAG NÅGONSIN GJORT) och det är rena helvetet om jag får säga vad jag tycker, men igår så var det lite kul ändå för jag och två andra härliga personer skulle ju då "köra" haha och ni vet i den där låten hall of fame och i refrängen så sjunger du typ "UUUHUUUUHHHHHH" och DET skulle vi sjunga! Hahaha jag vill inte höra hur det lät! Det var en lektion full av skratt och närgångna människor HAHAHA NÄÄÄÄÄ ja skoja men man var tvungen att stå jätte nära varandra om man ville höras i mikrofonen, men det ville ju inte jag men jag blev (typ) tvingad av Emelie! Hahahaha skön människa det där! :'D
Häj mä er!!! <3
//Fideli

Av Fideli Wall - 4 april 2013 17:46

Idag har jag på mig en tröja från Ginatricot och ett par svarta byxor från Bikbok! :)
Kram påer?//Fideli

Presentation


Hej på dej, Jag heter Fideli och är 13 år. Jag är GALEN i tvillingarna Jedward.

Jag har en dröm som många andra om att bli artist/sångerska, och jag ska försöka följa min dröm. Musiken är alltså en väldigt stor del i mitt liv!
Kram

Fråga mig

24 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2 3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards