fiddealskareric

Alla inlägg den 7 april 2013

Av Fideli Wall - 7 april 2013 22:15

Hej på er! Har ni haft en bra helg? Det har (väll) jag? det har vart lite långtråkigt bara?Angelica var här och vi var väldigt (?) sociala mot varann! (Mobilerna) haha ;) Vi hade absolut ingenting att göra, och så har det vart i hela helgen. HAHAHA >.< vi tog lite foton också,? Alltså påtalom foton så har jag verkligen hittat det där intresset för foto. Det är askul! Fast det ända är ju då att jag har ingen systemkamera, jag har min mobilkamera (IPhone 5) vilken jag tycker är väldigt bra och så men det skulle ändå vara kul med en riktig systemkamera!

Jahopp då var det skola imorgon då?*gråter sönder i ett hörn alldeles för mig själv* och nationella prov i NO (som jag suger på) på torsdag och i svenska (är absolut inte duktig på det med bättre än i NO iallafall) på fredag, så det får vi hoppas går bra?LYCKA TILL ALLA SEXOR I HELA SVERIGE!!!!!!!

Nää nu ska jag ta och sova?

Hej mä er! Kram //Fideli

Presentation


Hej på dej, Jag heter Fideli och är 13 år. Jag är GALEN i tvillingarna Jedward.

Jag har en dröm som många andra om att bli artist/sångerska, och jag ska försöka följa min dröm. Musiken är alltså en väldigt stor del i mitt liv!
Kram

Fråga mig

24 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2 3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards