fiddealskareric

Alla inlägg den 16 juli 2013

Av Fideli Wall - 16 juli 2013 03:00

Hahahahahah idag laddade jag ner en app till mobilen åh gud så rolig den var! Hahahah det är typ en sån som man förvränger ansikten med! Åh va läskiga dem blir! Hahaha, och sen btw så måste jag nästan säga att alla dessa bilder på Facebook (Fideli Wall) när det är typ tre bilder på kändisar eller något riktigt sorgligt eller nåt och sen den fjärde bilden är typ en asäcklig människa eller en photoshoppad bild typ, så vill dem bara att man ska gilla, kommentera eller dela! Men det kan dem glömma! Fast man kanske jätte gärna vill gilla eller kommentera så gör jag inte det!

Jag gjorde en egen sån nyss! Hahahaahhaahahahahaha här är den: . . . . . JA DET DÄR ÄR JAG!!!! ;) hahah
Kram på er //Mupppeeen xD

Presentation


Hej på dej, Jag heter Fideli och är 13 år. Jag är GALEN i tvillingarna Jedward.

Jag har en dröm som många andra om att bli artist/sångerska, och jag ska försöka följa min dröm. Musiken är alltså en väldigt stor del i mitt liv!
Kram

Fråga mig

24 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16 17
18
19
20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards