fiddealskareric

Alla inlägg den 20 juli 2013

Av Fideli Wall - 20 juli 2013 00:35

Hahah nu ikväll så är Brolle i folkets park här där jag bor och DET ÄR 18 ÅRS GRÄNS!!!! Och sen så var det asdyrt också!! Haha
Alla är där! Det låter som det iallafall! ;) jag bor kanske, ja vad ska jag dra till mä? Kanske en kilometer från parken och jag hör asbra ända hit, och nu sitter jag ändå långt inne i huset MED musik i örona! Haha helt sjukt, undra då hur högt det är där uppe i parken!! Min syster är där uppe med min morbror och hon var inte så motiverad till att gå men tillslut så gjorde hon det och hon verkar ha väldigt kul! Hehe

Åh just det, igår, eller nä juste det är ju ny dag idag, men iallafall idag/igår den 18:e iallafall så fick jag en ny liten kusin! Åååh så sööööt är han!!! Och namnet, ja döööör så söötttt,
Charlie! Åååh
Okej Charlie, hoppas du inte blir rädd för mig som dina brorsor var första gången dem träffade mig! Haha

Nyss så kollade jag på Chris och Patricks (ett par andra tvillingar som också är Jedwardfans som gör videobloggar, kolla in dem på youtube! CPVoros) twitcam och gud va roliga dem är! Hahah pappa kom förbi och kollade lite.....och ja.. Haha han tyckte dem bara var sjuka sa han sen gick han!! Hahah kan va sant men va i hela friden haha jag bryr mig egentligen inte vad folk tycker och tänker om mina idoler eller ja vad man ju kan kalla det!

Jag har en såååån söt bakgrund! DANNY SAUCEDO NÄR HAN VA LITEN!! Ååh hahahah soo cuuute!

Åh gud! Haha jag ska typ upp om 7 timmar så jag måste typ gå och lägga mig nu!! Imorgon/idag (WHATEVER) så ska våran familj på 2 års kalas hos min ena kusin Titus! Han har typ Bamsetema! Hahah så ja, det ska bli kul!
Nää hörni, nu går jag och lägger mig och myser lite med katten som inte kan släppa det där med när jag "skrek" så typ.... Stirrkatten! Haha
Hej dåååååh!!!!!



Presentation


Hej på dej, Jag heter Fideli och är 13 år. Jag är GALEN i tvillingarna Jedward.

Jag har en dröm som många andra om att bli artist/sångerska, och jag ska försöka följa min dröm. Musiken är alltså en väldigt stor del i mitt liv!
Kram

Fråga mig

24 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16 17
18
19
20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards