fiddealskareric

Alla inlägg den 21 juli 2013

Av Fideli Wall - 21 juli 2013 01:49

Idag var vi på Titus 2 års Bamse kalas, det var askul! Det var några som man inte kände ett dugg som ja?man kanske aldrig kommer behöva känna heller! Hehe men jag tyckte att det var jättekul verkligen!

Jag gav Titus en sak som för mig var väldigt klockren, för jag har ju typ gått och blivit kär i Superman loggan och då hittade jag det, EN SUPERMAN TRÖJA OCH SUPERMAN STRUMPOR!!! OMG!!!! Hahah jag hade på mig min sån tröja idag just för att jag ville ta lite kort med honom när han har på sig den! Och nåra kort fick vi nog allt till!
Kändes lite tomt utan Lilian dock! :\

Men ja, det är ju lite det jag har gjort idag/Igår (alltså nu såhär på lov och så så blire lätt att jag vänder på dygnen så då håller jag inte riktigt koll så bra!;))

Hahah alltså jag känner att alla inlägg är typ astråkiga som jag gör!!
;)

Hade ingen sådär riktigt passade bild på min mobil att lägga ut på en blogg hahah dem är typ för flummiga! ;)
Men här bjussar jag på en bild på mig och min tvillingsyster Malin! ;)

Presentation


Hej på dej, Jag heter Fideli och är 13 år. Jag är GALEN i tvillingarna Jedward.

Jag har en dröm som många andra om att bli artist/sångerska, och jag ska försöka följa min dröm. Musiken är alltså en väldigt stor del i mitt liv!
Kram

Fråga mig

24 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16 17
18
19
20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards